Szukaj
Close this search box.
Slide 1

Innowacyjne narzędzie do codziennej obsługi Gości

Czy przepływ informacji między Twoimi pracownikami pozostawia wiele do życzenia? W takim razie potrzebujesz Staff Helper - aplikacji dla personelu hotelowego. To innowacyjne narzędzie, którego celem jest ułatwienie pracy personelu w obiekcie hotelowym.

Aplikacja umożliwia bezpośrednią wymianę wiadomości pomiędzy pracownikami, dzięki czemu znacznie podnosi efektywność komunikacji. System działa na każdym urządzeniu z ekranem dotykowym, pracującym na systemie Android (w wersji przynajmniej 4.1) w ramach wewnętrznej sieci WiFi. Łączy w sobie narzędzie do rejestracji działań, kontroli pracy oraz komunikacji pomiędzy użytkownikami. Ponadto aplikacja wskazuje na bieżąco nowe przyjazdy gości, wyjazdy oraz aktualnie zajęte pokoje (pobyty w trakcie).  W ten sposób przepływ informacji w Twoim hotelu będzie na wysokim poziomie, a administracja hotelowa będzie prawidłowo funkcjonowała.

Staff Helper jest podzielony na 6 funkcjonalnych modułów, do których pracownicy mają dostęp w zależności od przydzielonych im uprawnień:

SPRZĄTANIE POKOJU

SPRZĄTANIE POKOJU

odnotowanie efektów pracy pokojowych i menadżerów służby pięter (np. ustawienie statusu housekeepingu pokoju, określenie zużytych środków czystości, wymiany ręczników czy zmiany pościeli)

SPRZEDAŻ Z MINIBARU

SPRZEDAŻ Z MINIBARU

zarejestrowanie zużycia oraz uzupełnienie artykułów z minibaru. Po odnotowaniu i potwierdzeniu zużycia przekąsek lub alkoholi, informacja jest automatycznie przesyłana do systemu recepcyjnego a następnie obciążany jest rachunek gościa hotelu.

ZGŁASZANIE USTEREK

ZGŁASZANIE USTEREK

wprowadzanie i edycja listy zgłoszonych usterek z możliwością oznaczenia priorytetu ich wykonania np. pilne.

NAPRAWA USTEREK

NAPRAWA USTEREK

zanotowanie zgłoszonych przez pracowników i gości usterek w pokojach (np. zbita szyba, spalona żarówka). Status zawiera nierozwiązane usterki przypisane do zalogowanego użytkownika, poza tym dostępna jest lista wszystkich nierozwiązanych usterek oraz rozwiązanych w ostatnim czasie.

WIADOMOŚCI

WIADOMOŚCI

dostępne są w formule konwersacji, która widoczna jest jako jeden ciąg wymiany wiadomości, między poszczególnymi użytkownikami oraz jako treści wysyłane przez recepcjonistę z PMSa (np. uwagi do pokoju).

konferencje

KONFERENCJE

dostęp do agend wydarzeń odbywających się w konkretnych przestrzeniach hotelu (np. w salach konferencyjnych)

Slide 1

Napisz do nas - skontaktujemy się z Tobą najszybciej, jak będzie to możliwe.

Wypróbuj POSitive Hotel u siebie!

Zależy Ci na nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu obiektem hotelowym?

Zostaw nam swoje dane
i sprawdź jak działa!