Aplikacja hotelowa Roomio – nowy wymiar komunikacji z Gośćmi
Dowiedz się więcej

Nowoczesne rozwiązania, które poprawiają komfort pobytu i optymalizują pracę obiektu, mają coraz większe znaczenie w branży hotelarskiej. Jednym z nich jest aplikacja hotelowa Roomio pozwalająca na nowoczesną obsługę. Dzięki niej Gość może zgłaszać prośby czy też rezerwować usługi bez konieczności wizyty w recepcji. Jakie inne usprawnienia może wprowadzić Roomio w hotelu? W jaki sposób przyczynia się do zwiększenia zysków obiektu? Zapraszamy do lektury artykułu!

Aplikacja hotelowa Roomio – zdalny check-in i check-out

 Roomio ma funkcje, które zoptymalizują pracę hotelu i będą wygodne dla Gości. Jedną z nich jest samodzielny check-in i check-out np. z taksówki w drodze do hotelu. To opcja, która w szczególności sprawdzi się m.in. podczas przyjazdów wycieczek. Będzie też świetna podczas pobytów służbowych, gdzie czas jest na wagę złota. Aplikacja pozwala uniknąć niepotrzebnych formalności związanych z meldunkiem oraz sprawia, że przebiega on dużo sprawniej. Dodatkowo samodzielny check-in i check-out umożliwia Gościom większą swobodę i elastyczność − po zakończeniu pobytu można szybciej opuścić pokój.

Usługi, zgłoszenia i kolejne pobyty na wyciągnięcie ręki

Dzięki aplikacji hotelowej Roomio Gość ma łatwy dostęp do rezerwacji wszystkich usług dodatkowych i kolejnych pobytów. Może np. zamówić sprzątanie pokoju za pomocą paru kliknięć w czasie porannego joggingu albo zarezerwować masaż w SPA w czasie powrotu do hotelu ze służbowego spotkania. To opcja, która pozwala zwiększyć zysk – z pewnością nigdy nie dojdzie do sytuacji, w której Gość zniecierpliwiony czekaniem w kolejce do recepcji zrezygnuje z zamówienia usługi dodatkowej.

Roomio pozwala również szybko sprawdzić dostępne atrakcje w okolicy. Po raz kolejny zapewnia to Gościowi nieograniczoną swobodę i komfort pobytu, a recepcjonistom − oszczędność czasu. Co więcej, hotel może zminimalizować ilość drukowanych materiałów, co pozwala lepiej dbać o zrównoważony rozwój i dobrze wpływa na wizerunek obiektu. Nie ulega wątpliwości, że dla coraz większej liczby Gości ważne są działania zmniejszające negatywny wpływ na środowisko.

aplikacja hotelowa roomio

Łatwy dostęp i wielojęzyczność

Ogromnym plusem aplikacji jest fakt, że nie trzeba jej instalować – Gość może korzystać ze wszystkich funkcji bezpośrednio przez przeglądarkę internetową na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu. Co więcej, interfejs został zaprojektowany w sposób przystępny i zrozumiały dla użytkowników, co sprawia, że obsługa Roomio dla każdego jest prosta i intuicyjna.

Kolejne udogodnienie − aplikacja działa w trzech językach: polskim, angielskim i niemieckim, co ułatwi rezerwacje Gościom z zagranicy − mogą korzystać z niej w swoim ojczystym języku. Dzięki temu nie muszą się martwić, że błędnie zrozumieją jakiekolwiek informacje. Wielojęzyczność Roomio umożliwia im także łatwiejsze poruszanie się po hotelu, korzystanie z usług, jak również odkrywanie okolicy i lokalnych atrakcji turystycznych, co zwiększy zadowolenie z pobytu. Warto także podkreślić, że personel może szybciej i dokładniej odpowiadać przez czat na pytania w obcym języku. Dzięki temu obsługa jest bardziej efektywna i profesjonalna.

Zadbaj o Gości z aplikacją hotelową Roomio

Aplikacja Roomio poprawia komfort pobytu w hotelu. Dostępność wszystkich usług na wyciągnięcie ręki czy możliwość szybkiego zgłoszenia próśb sprawiają, że pobyt jest bezproblemowy i bardziej relaksujący. Z pewnością przełoży się to na więcej pozytywnych opinii Gości oraz większą liczbę stałych klientów. To także wiele plusów dla działalności obiektu – recepcja jest odciążona, a praca personelu sprawniejsza. Chętnie opowiemy Ci więcej o aplikacji − napisz do nas!