Automatyzacja procesów i skrócenie czasu obsługi klienta, sposobem na brak rąk do pracy
Dowiedz się więcej

Wakacje to intensywny czas dla branży hotelarskiej. Zwłaszcza po lockdownie, kiedy ludzie tłumnie ruszyli w Polskę. Oczywiście radość z możliwości prowadzenia hotelu jest duża. Jednak zarządzanie biznesem nie jest bezproblemowe. Niestety branża musi sobie teraz radzić z dotkliwymi brakami kadrowymi. Wiele osób zrezygnowało z pracy w hotelarstwie ze względu na jej niestabilność w czasie pandemii. Zatem, jak zautomatyzować procesy i zwiększyć efektywność pracy, by nie martwić się brakiem pracowników? 

Szybko i bez kolejek

Kiosk samoobsługowy to idealne rozwiązanie, kiedy brakuje pracowników. Ma wiele zastosowań – może być na przykład wsparciem recepcji. Można go dostosować do indywidualnych potrzeb zarówno od strony wizualnejjak i technicznej np. wbudować moduł kart lojalnościowych czy terminale płatnicze. Kiosk hotelowy pozwoli na łatwe zameldowanie i wymeldowanie gościa bez zbędnego czekania w kolejce do recepcji. Do głównych zadań kiosku należy zameldowanie (check-in) i wymeldowanie (check-out) gościa bez kontaktu z recepcją, ale także opłacenie pobytu. Obsługa dotyczy nie tylko gościa z wcześniejszą rezerwacją, ale również klienta typu walk-in. Ponadto, kiosk umożliwia rezerwację i opłacenie wizyty w hotelowym SPA czy zarezerwowanie kolejnego pobytu. 

Automatyzacja procesów pomoże pracownikom

Jeśli komunikacja między Twoimi pracownikami nie jest najsprawniejsza, zdecydowanie przyda ci się Staff Helper. Jest to aplikacja dla personelu hotelowego, która umożliwia bezpośrednią wymianę wiadomości między pracownikami. A to znacznie podnosi efektywność komunikacji. Staff Helper działa na każdym urządzeniu z ekranem dotykowym, pracującym na systemie Android w ramach wewnętrznej sieci WiFiRejestruje działania, kontroluje pracę i komunikację między użytkownikami. Oprócz tego, aplikacja wskazuje, które pokoje są aktualnie zajęte, kto przyjeżdża i wyjeżdża z hotelu. Staff Helper znacznie podnosi jakość obsługi hotelowej. 

Sprawna inwentaryzacja

Z Inventory Control System możesz szybko i sprawnie zrobić inwentaryzację. Aplikacja ICS to wiele korzyści. Przede wszystkim system przyspiesza i upraszcza proces inwentaryzacji. Pozwala na dokładną kontrolę surowców dzięki połączeniu z wagą elektroniczną. Oprócz tego zwiększa kontrolę przepływu towarów w magazynie, a także umożliwia wyświetlanie dodatkowych informacji o produktach w trakcie kontroli. 
Wprowadzanie danych 

Jak to działa? Pracownik wprowadza aktualny stan magazynowy do urządzenia mobilnego z zainstalowanym modułem ICS. Dane mogą pochodzić z podłączonej wagi lub z czytnika kodów kreskowych. Później system przyłączany jest do stanowiska sprzedażowego. Tam automatycznie generuje się elektroniczny dokument spisu z natury. 

Stały kontakt z Gośćmi

Marketing Automation to narzędzie, które znacznie usprawnia komunikację marketingową z gośćmi hotelu. Pozwala zaprojektować kampanie mailowe i SMSowe i to wszystko bez zbędnych czynności wykonywanych przez pracowników. Raz zaplanujesz kampanię, a później w dowolnym momencie dokonujesz potrzebnych modyfikacji. Automatyzacja procesów marketingowych pozwala zaoszczędzić czas i umożliwia pełną kontrolę skuteczności działań. W Marketing Automation można też dokładnie wybrać adresatów newslettera dzięki liście z wieloma filtrami. Marketing Automation jest zintegrowany z bazą gości hotelowych, którą posiadają hotelarze w systemach recepcyjnych z naszej oferty, co jest zupełnie unikalnym rozwiązaniem.  

Nowe technologie są niezbędne w branży hotelarskiej. Automatyzacja jest teraz bardziej potrzebna, niż kiedykolwiek wcześniej. Zatem nie czekaj i otwórz się na świat nowych możliwości!