BeerWall – postaw na samoobsługę Gości
Dowiedz się więcej

Jak przyciągnąć więcej Gości do hotelowej restauracji lub baru? Na pewno każdy przedsiębiorca kiedyś zadał sobie takie pytanie. Odpowiedzią może być BeerWall (z ang. ściana piwna), która automatyzuje sprzedaż piwa. To ciekawe rozwiązanie, które jest idealnym dopełnieniem systemu POSitive Restaurant. BeerWall pomaga zwiększać zyski hotelowej gastronomii przy jednoczesnym obniżeniu kosztów prowadzenia działalności. Jest także atrakcją, która zwabi do lokalu wiele osób.

Co to jest BeerWall?

BeerWall to połączenie nowoczesnej aplikacji mobilnej z kranami służącymi do nalewania piwa. Jest to innowacyjne rozwiązanie, ponieważ nalewaków nie obsługuje personel, lecz Goście. Każdy z nich może podejść w dowolnym momencie, aby samodzielnie wlać sobie do kufla złoty trunek. Nie trzeba stać w kolejce do baru ani kupować standardowego 0,3 ml lub 0,5 ml. Zamiast tego, każdy wybiera sobie dowolne piwo oraz jego ilość i dodatkowo ma frajdę z samodzielnej obsługi.

Działanie BeerWall jest proste:

  1. Gość kupuje u barmana kartę depozytową do korzystania ze ściany piwnej. 
  2. Doładowuje kartę depozytową dowolną kwotą. Od tego momentu jest gotowa do użycia. 
  3. Gość wkłada kartę do czytnika przy wybranym przez niego nalewaku. 
  4. Nalewa piwo, a na monitorze widzi ilość płynu i aktualny stan pieniędzy na karcie. 
  5. Po wyjęciu karty transakcja jest zapisana, a środki odjęte.

 

Ściana piwna to doskonałe rozwiązanie do sprzedaży i degustacji browarów kraftowych, które odznacza się wieloma parametrami (styl, gorycz, słodycz, kwasowość). Gość może do woli próbować różnych gatunków, aby na koniec nalać sobie większą ilość tego trunku, który okazał się najsmaczniejszy.  

Rzemieślnicze piwa na topie

BeerWall to nie tylko atrakcja dla Gości, ale także odpowiedź na nowe trendy. Nie ulega wątpliwości, że w ostatnich latach polski rynek piwa znacznie się zmienił. Zwykłe, klasyczne browary, które są wytwarzane masowo przez ogromne koncerny, obecnie mało kogo skuszą. Zamiast nich, ludzie wolą pić piwo kraftowe, które oferuje całą gamę smaków i rodzajów.  

W związku z tym, przedsiębiorcy hotelowi, którzy chcą, aby ich restauracje lub bary były nowoczesne i atrakcyjne dla Gości, powinni wdrożyć do swojej oferty (o ile jeszcze tego nie zrobili) co najmniej kilka piw rzemieślniczych do wyboru. Najlepiej jest również umożliwić ich samoobsługową sprzedaż.  

Większa sprzedaż w krótszym czasie

BeerWall to nie tylko podążanie za trendami, ale też mnóstwo innych korzyści. Rozwiązanie to pozwala m.in. zoptymalizować pracę personelu. Pracownicy nie muszą tracić czasu na zbieranie zamówień przy barze, nabijanie ich na kasę, rozliczanie płatności i nalewanie piwa. Zamiast tego, każdy z nich może skupić się na realizacji potrzeb innych osób w lokalu bądź bardziej odpowiedzialnych zadaniach.  

W zależności od specyfiki prowadzonej działalności − przedsiębiorcy mogą również ograniczyć koszty związane z liczbą zatrudnionych barmanów. Piwosze z kolei mogą cieszyć się wieloma smakami, szybką samoobsługą i nieograniczonymi możliwościami wyboru.  

Plusem posiadania ściany piwnej jest także fakt, że dzięki niej sprzedaż nie jest blokowana przez kolejkę do baru. W czasie, kiedy Goście korzystają z wielu dostępnych kranów, pozostałe osoby mogą składać zamówienie na inne produkty. Jest to istotne zwłaszcza wtedy, gdy w lokalu jest duży ruch (mecz, koncert itp.), a czas oczekiwania na obsługę wydłuża się, przez co Goście kupują mniej. Dzięki BeerWall można zatem sprzedawać więcej produktów w krótszym czasie. 

BeerWall

Aplikacja o wielu funkcjonalnościach

Bez wątpienia każdy, kto chce przyciągać młodych ludzi musi stawiać na nowe technologie i współczesne rozwiązania. Powszechny dostęp do Internetu sprawia, że granica między światem online i offline się zaciera. Powoduje to pewne nawyki i przyzwyczajenia Gości, które właściciele hotelowych gastronomii mogą wykorzystać.  

W przypadku BeerWall, aplikacja mobilna połączona ze ścianą piwną stwarza nie tylko wiele możliwości promocyjnych, ale i takich, dzięki którym Goście mogą wygodnie korzystać z tego rozwiązania. Za pośrednictwem aplikacji w telefonie można zarządzać swoim kontem BeerWall, a dokładniej: 

  • sprawdzać saldo, dostępne rodzaje piw i wygodnie dokonywać płatności, 
  • otrzymywać powiadomienia o specjalnych wydarzeniach i promocjach, 
  • zbierać punkty w systemie lojalnościowym i wymienić je później na doładowanie karty. 

Łatwa i szybka obsługa aplikacji oraz jej funkcje są dodatkową zachętą do odwiedzin lokalu. W szczególności dostępne w niej programy lojalnościowe.  

Modele programów lojalnościowych

Przedsiębiorcy, którzy posiadają w swoich lokalach BeerWall mają do wyboru kilka modeli programów lojalnościowych do zaoferowania. Jednym z nich jest naliczanie punktów za każde nalane piwo. Następnie mogą być one wykorzystane przez Gości jako środek płatności, aby za ich pomocą kupić inny produkt (np. inny napój lub danie). Co więcej, punkty mogą być również wymienione na rabat. 

Narzędziem do zachęcenia Gości do odwiedzin lokalu i nawiązania z nimi relacji mogą być też karty magnetyczne do ściany piwnej − sprawdzą się jako prezent w formie karty podarunkowej. Można kupić ją przy barze i na start doładować na określoną kwotę. Dzięki temu osoba obdarowana, która przyjdzie do lokalu zrealizować prezent, staje się uczestnikiem programu lojalnościowego i korzysta z jego pełnej funkcjonalności. 

Nowy wymiar usługi

Własny BeerWall jest rozwiązaniem dla przedsiębiorców hotelowych, którzy chcą proponować Gościom innowacyjne, ciekawe rozwiązania. Niewątpliwie automatyczna dystrybucja piwa to rewolucyjna forma sprzedaży, która tworzy całkowicie nowy wymiar usługi. Dostarcza Gościom nowe doświadczenia i satysfakcję, a przedsiębiorcom pozwala zwiększyć zysk. Jak wiadomo – te dwa czynniki są niezbędne do prowadzenia dobrze prosperującej gastronomii w hotelu.   

Chcesz wiedzieć więcej o BeerWall? Napisz do nas – z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania!