
IGHP pomogło stworzyć wytyczne dla hoteli po ponownym otwarciu
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego w ramach zespołu ds. hoteli branżowego sztabu kryzysowego opracowała wytyczne do zastosowania dla hoteli po ich ponownym otwarciu.
Poradnik dla hotelarza - sprawdź czy znajdziesz coś dla siebie!
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego w ramach zespołu ds. hoteli branżowego sztabu kryzysowego opracowała wytyczne do zastosowania dla hoteli po ich ponownym otwarciu.
Pierwszą rzeczą z jaką przyjdzie się mierzyć hotelarzom po odblokowaniu branży będzie odzyskanie zaufania Gości. Strach przed wirusem nadal pozostanie częścią mentalności ludzi, a epidemia niestety nie zniknie z dnia na dzień. Ponowne otwarcie hoteli na pewno nastąpi wraz z wprowadzeniem przez rząd restrykcji i ograniczeń dla ich funkcjonowania.
Koronawirus wpływa negatywnie zarówno na polską, jak i światową gospodarkę. 9 kwietnia Sejm przyjął przepisy uzupełniające – Tarczę Antykryzysową. Dowiedz się więcej
Od maja 2019 roku w życie wchodzi ustawa o kasach online. Branżę HoReCa obowiązek posiadania kas online zaczyna obowiązywać od 1 lipca 2020 roku.
Ogłoszenie stanu epidemicznego przyczyniło się do zastoju turystyki oraz podróży służbowych, a przez to odbiło swe piętno na funkcjonowaniu obiektów hotelowych. Uważnie śledzimy sytuację w branży i cały czas staramy się Państwa wspierać. W tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji.
W związku z epidemią koronawirusa cała branża HoReCa znalazła się w wyjątkowej sytuacji. Odwołane rezerwacje i zastój turystyki może okazać się najważniejszym sprawdzianem z umiejętności zarządzania. Jak hotelarze sprostają wyzwaniom? Co powinni zrobić aby być gotowym na ponowne przyjęcie gości?
Wysoki sezon w branży hotelarskiej przynosi przedsiębiorcom duże zyski. Coraz chętniej Polskę odwiedzają turyści zagraniczni, nie tylko w celach turystycznych. Jak hotelarz powinien inwestować w kadrę i nowe technologie?
Rozwijający się rynek usług hotelowych w ostatnich latach obejmuje nie tylko standardowy zakres ofert. Poszerza się oferta najbardziej luksusowych hoteli. Jak przyciągnąć najzamożniejszych klientów? Co przyciąga uwagę gości, których możliwości finansowe są nieograniczone?
LSI Software S.A.
ul. Przybyszewskiego 176/178
93-120 Łódź
Materiały do pobrania
Regulaminy
Dane kontaktowe
telefon: 42 680 80 00
infolinia: 800 811 574
e-mail: info@lsisoftware.pl
Materiały do pobrania