Szukaj
Close this search box.
Slide 1

Poradnik dla hotelarza - sprawdź czy znajdziesz coś dla siebie!

Posiłek w restauracji hotelowej czy pokoju? Zapewnij swoim Klientom wybór!

Każdy z nas chce powoli wracać do normalności. Coraz częściej wychodzimy z domów, a nawet planujemy wyjazdy. W odwiedzanych miejscach goście chcą czuć się bezpiecznie – mieć zapewnione środki dezynfekcji, wiedzieć o nowych standardach higienicznych, ale także mieć wybór odnośnie korzystania z usług dodatkowych w hotelu. Dzisiaj chcemy skupić się na hotelowej restauracji.

Czytaj więcej »

Nowa normalność

Pierwszą rzeczą z jaką przyjdzie się mierzyć hotelarzom po odblokowaniu branży będzie odzyskanie zaufania Gości. Strach przed wirusem nadal pozostanie częścią mentalności ludzi, a epidemia niestety nie zniknie z dnia na dzień. Ponowne otwarcie hoteli na pewno nastąpi wraz z wprowadzeniem przez rząd restrykcji i ograniczeń dla ich funkcjonowania.

Czytaj więcej »

Koronawirus – jak prowadzić biznes?

Ogłoszenie stanu epidemicznego przyczyniło się do zastoju turystyki oraz podróży służbowych, a przez to odbiło swe piętno na funkcjonowaniu obiektów hotelowych. Uważnie śledzimy sytuację w branży i cały czas staramy się Państwa wspierać. W tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji.

Czytaj więcej »

Koronawirus a hotele

W związku z epidemią koronawirusa cała branża HoReCa znalazła się w wyjątkowej sytuacji. Odwołane rezerwacje i zastój turystyki może okazać się najważniejszym sprawdzianem z umiejętności zarządzania. Jak hotelarze sprostają wyzwaniom? Co powinni zrobić aby być gotowym na ponowne przyjęcie gości?

Czytaj więcej »

Wypróbuj POSitive Hotel u siebie!

Zależy Ci na nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu obiektem hotelowym?

Zostaw nam swoje dane
i sprawdź jak działa!