Odpowiadamy na najważniejsze pytania o drukarkach online i kasach fiskalnych / zmiana terminu!
Od maja 2019 roku w życie wchodzi ustawa o kasach online. Branżę HoReCa obowiązek posiadania kas online zaczyna obowiązywać od 1 lipca 2020 roku.
Poradnik dla hotelarza - sprawdź czy znajdziesz coś dla siebie!
Od maja 2019 roku w życie wchodzi ustawa o kasach online. Branżę HoReCa obowiązek posiadania kas online zaczyna obowiązywać od 1 lipca 2020 roku.
Ogłoszenie stanu epidemicznego przyczyniło się do zastoju turystyki oraz podróży służbowych, a przez to odbiło swe piętno na funkcjonowaniu obiektów hotelowych. Uważnie śledzimy sytuację w branży i cały czas staramy się Państwa wspierać. W tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji.
W związku z epidemią koronawirusa cała branża HoReCa znalazła się w wyjątkowej sytuacji. Odwołane rezerwacje i zastój turystyki może okazać się najważniejszym sprawdzianem z umiejętności zarządzania. Jak hotelarze sprostają wyzwaniom? Co powinni zrobić aby być gotowym na ponowne przyjęcie gości?
Wysoki sezon w branży hotelarskiej przynosi przedsiębiorcom duże zyski. Coraz chętniej Polskę odwiedzają turyści zagraniczni, nie tylko w celach turystycznych. Jak hotelarz powinien inwestować w kadrę i nowe technologie?
Rozwijający się rynek usług hotelowych w ostatnich latach obejmuje nie tylko standardowy zakres ofert. Poszerza się oferta najbardziej luksusowych hoteli. Jak przyciągnąć najzamożniejszych klientów? Co przyciąga uwagę gości, których możliwości finansowe są nieograniczone?
Codziennie na świecie jest wyrzucanych miliony plastikowych butelek i toreb. Każda z nich będzie się rozkładać w środowisku nawet kilkaset lat. Właścicielami tego globalnego, plastikowego bałaganu jesteśmy my wszyscy. Odwrót od plastiku i proekologiczna aktywność nie tylko wyzwanie dla społeczeństwa ale także trend marketingowy z którego chętnie korzysta również branża HoReCa.
Cyfryzacja i automatyzacja administracji hotelowej staje się coraz powszechniejsza nawet w małych i średnich obiektach. Hotelarze inwestując w program hotelowy chcą nie tylko poprawić jakość zarządzania, ale także spełnić oczekiwania klientów. Czy nowe technologie rzeczywiście są tak dużą innowacją, która zmienia oblicze usług hotelarskich?
Działania marketingowe oparte na lojalności klientów są niezwykle efektywnymi narzędziami w hotelu. Już dawno zauważono, że stabilność obrotów można utrzymać głównie przez lepsze angażowanie klienta i utrzymanie z nim relacji marketingowej, opartej na wzajemnych korzyściach. Czym są programy lojalnościowe i jakie mają korzyści?
LSI Software S.A.
ul. Przybyszewskiego 176/178
93-120 Łódź
Materiały do pobrania
Regulaminy
Dane kontaktowe
telefon: 42 680 80 00
infolinia: 800 811 574
e-mail: info@lsisoftware.pl
Materiały do pobrania