Szukaj
Close this search box.
Slide 1

Poradnik dla hotelarza - sprawdź czy znajdziesz coś dla siebie!

Jak stworzyć newsletter hotelu Dobre praktyki

Jak stworzyć newsletter hotelu? Dobre praktyki

E-mail marketing to od wielu lat jedna z najpopularniejszych metod prowadzenia działań promocyjnych. Aż 80 proc. właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw uważa ten rodzaj marketingu za najbardziej efektywny. Najlepiej w tej kategorii radzą sobie branże: e-commerce oraz hotelarstwo. Dlaczego warto postawić na e-mail marketing w obiekcie hotelowym? Jakimi wytycznymi kierować się podczas tworzenia kampanii?

Czytaj więcej »
persony Gości hotelowych

Popularne persony Gości hotelowych. Dlaczego warto je znać?

Czy zastanawiałeś się kiedyś, co wyróżnia Twoich Gości hotelowych? Jakie mają oczekiwania? Skąd przyjeżdżają i czego poszukują w wybranej lokalizacji? Czy da się spośród nich wydzielić kilka konkretnych typów klientów, którzy regularnie korzystają z oferty noclegowej? Warto poznać odpowiedzi na te pytania, ponieważ lepsze poznanie swoich Gości to klucz do zbudowania skutecznych kampanii i prowadzenia efektywniejszych działań promocyjnych.

Czytaj więcej »
bleisure

Bleisure – czy Twój hotel jest przygotowany na ten trend?

Podróże służbowe to specjalny sektor na rynku hotelarskim, który rozwija się od blisko dwóch dekad. Elastyczność zakwaterowania, dobra komunikacja i kompleksowa obsługa to jednak jeszcze nie wszystko. Trendy stawiają branży nowe wymagania, które łączą zawodowe i prywatne oczekiwania Gości hotelowych. Jak przygotować ofertę hotelu, aby była zgodna z bleisure?

Czytaj więcej »
aplikacja hotelowa Ankiety

Jak ulepszyć działanie SPA? Pomoże w tym aplikacja hotelowa Ankiety

Profesjonalna komunikacja z Gośćmi odwiedzającymi SPA to nie tylko bieżąca obsługa, ale także możliwość pozyskania ważnych danych o naszej działalności. Zwrotne informacje przekazane przez klientów stanowią cenne źródło wiedzy o tym, jak postrzegają oni naszą ofertę. Jak dzięki współczesnym narzędziom sprawnie pozyskać tego typu informacje? Jak wykorzystać je do ulepszenia działania hotelowego SPA?

Czytaj więcej »
Pomysły na ofertę hotelu

Pomysły na ofertę hotelu w wysokim sezonie

Według analityków rynku hotelarskiego tegoroczny wysoki sezon będzie dla branży bardzo atrakcyjnym okresem mimo niesprzyjających warunków ekonomicznych. Europejczycy coraz wyżej stawiają podróżowanie i wycieczki na liście swoich priorytetów. Kształtuje się przy tym wiele nowych trendów, na które branża powinna zareagować, aby spełnić tegoroczne oczekiwania Gości. Jak dostosować ofertę swojego obiektu i na jakie daty zwrócić szczególną uwagę?

Czytaj więcej »
Dolnoslaskie-Centrum-Sportu-Polana-Jakuszycka

Dolnośląskie Centrum Sportu Polana Jakuszycka – nowoczesny ośrodek, który zachwyci każdego

Dolnośląskie Centrum Sportu Polana Jakuszycka to jeden z największych i najnowocześniejszych ośrodków narciarstwa biegowego i biathlonu w Europie. Znajduje się na wysokości ponad 800 metrów n.p.m. Specyficzny mikroklimat sprawia, że śnieg na tutejszych trasach leży nawet przez pół roku. Od centrum Szklarskiej Poręby dzieli je 8 kilometrów. Na Gości czekają kilometry tras biegowych, rowerowych i narciarskich, strzelnica biathlonowa, aż 200 świetnie wyposażonych pokoi, strefa SPA czy też pyszne posiłki w restauracji. Zapraszamy na pełną wrażeń wycieczkę!

Czytaj więcej »

Dobre pożegnanie z Gośćmi, czyli jak ulepszyć check-out

Profesjonalnie przygotowana usługa hotelowa nie kończy się wraz z opuszczeniem obiektu przez Gości. Powinna zakończyć się dopiero wystawieniem opinii na portalach zewnętrznych, transferem czy wysłaniem wiadomości z podziękowaniem za skorzystanie z oferty. Dzięki temu mamy szansę stworzyć nie tylko lojalne więzi z klientami, ale również dostarczyć im wysoki poziom satysfakcji. Jak przygotować dobre pożegnanie z Gośćmi i dlaczego warto to robić?

Czytaj więcej »

Wypróbuj POSitive Hotel u siebie!

Zależy Ci na nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu obiektem hotelowym?

Zostaw nam swoje dane
i sprawdź jak działa!