Slide 1

Poradnik dla hotelarza - sprawdź czy znajdziesz coś dla siebie!

działanie hotelowej restauracji

Jak ulepszyć działanie hotelowej restauracji?

Cyfrowa rewolucja technologiczna od blisko dwóch dekad dostarcza nowe rozwiązania do hotelarstwa. Urządzenia, systemy i aplikacje stają się nieodzownym elementem większości obiektów, w których świadczy się również usługi gastronomiczne. Jak dzięki nowym technologiom ulepszyć działanie hotelowej restauracji i zwiększyć jej wydajność?

Czytaj więcej »
Blue Marine Mielno

Blue Marine Mielno – komfort i nowoczesna komunikacja z Gośćmi

Gdzie spędzić wakacje – nad morzem czy nad jeziorem? Goście Blue Marine Mielno nie muszą wybierać. Obiekt jest położony w wyjątkowej lokalizacji – znajduje się 100 m od Morza Bałtyckiego i 100 m od jeziora Jamno co zapewnia niesamowite widoki i wiele atrakcji. Dlaczego warto odwiedzić to miejsce? Z jakich innowacyjnych rozwiązań do komunikacji z Gośćmi korzysta Blue Marine Mielno?

Czytaj więcej »

Jak zwiększyć obłożenie hotelu? Buduj bazę mailingową Gości

Baza mailingowa to jedno z niezawodnych narzędzi do zwiększania obłożenia w hotelu. Dzięki niej można utrzymywać stały kontakt z Gośćmi Twojego hotelu. Umożliwia ona szybsze i bezpośrednie interakcje, związane z m.in. specjalnymi ofertami, nowościami czy spersonalizowaną zniżką z okazji urodzin. Takie działania zdecydowanie zwiększają szansę na powrót Gości do hotelu. W tym artykule pokażemy Ci krok po kroku jak taką bazę zwiększyć i dlaczego warto.

Czytaj więcej »
plan marketingowy dla hotelu

Jak stworzyć plan marketingowy dla hotelu?

W dzisiejszych czasach marketing jest nieodłączną częścią funkcjonowania biznesu i jego rozwoju. Wiąże się z nim szereg zaplanowanych i połączonych ze sobą działań, które zwiększą popularność obiektu i pomogą generować większy zysk. Dlaczego hotele potrzebują wdrożyć działania marketingowe do swojej strategii?

Czytaj więcej »
Targi EuroGastro & WorldHotel

Targi EuroGastro & WorldHotel – sprawdź naszą relację z wydarzenia

Największy event branży HoReCa w Polsce – EuroGastro & WorldHotel 2022, odbył się w dniach 17-19 maja w Nadarzynie. Nie mogło nas tam oczywiście zabraknąć! Na ponad 50-metrowym stoisku LSI Software prezentowaliśmy najnowsze rozwiązania dla branży gastronomiczno-hotelarskiej. To były trzy dni intensywnych spotkań! Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że po niepewnych czasach udało nam się znów spotkać z klientami i partnerami. Zapraszamy do relacji z wydarzenia − na koniec zdradzimy również, gdzie będzie można nas spotkać w najbliższym czasie!

Czytaj więcej »

Segmentacja Gości − strategia tworzenia oferty hotelowej

Tworzenie oferty usług hotelarskich to precyzyjne przedsięwzięcie, które warto zaplanować na etapie planowania inwestycji. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby ulepszać swoje usługi na każdym etapie funkcjonowania. Jak segmentować jednorodne grupy konsumentów i aktywnie zarządzać popytem na własne usługi?

Czytaj więcej »
wysoki sezon

Wysoki sezon tuż, tuż! Sprawdź czy jesteś gotowy

Branża hotelarska przygotowuje się na tegoroczny wysoki sezon − według prognoz ma być on okresem stabilizującym. Jak przygotować letnią ofertę, która przyciągnie do obiektu możliwie największą liczbę gości i spełni ich oczekiwania? Od czego zacząć planowanie i jakie będą najważniejsze trendy tego sezonu?

Czytaj więcej »

Wypróbuj POSitive Hotel u siebie!

Zależy Ci na nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu obiektem hotelowym?

Zostaw nam swoje dane
i sprawdź jak działa!