Poradnik dla hotelarza - sprawdź czy znajdziesz coś dla siebie!

Slider
Elektroniczna Karta Meldunkowa - szybki i sprawny check-in

Elektroniczna Karta Meldunkowa – szybki i sprawny check-in

Nowe technologie pozwalają w dużym stopniu zoptymalizować procesy administracyjne, które są realizowane w obiektach hotelowych. Dotyczy to także zadań związanych z przetwarzaniem danych osobowych, które od kilku lat spędzają hotelarzom sen z powiek. Jak wykorzystać nowoczesne narzędzia, aby usprawnić funkcjonowanie recepcji?

Czytaj więcej »

Ekrany Digital Signage w obiektach hotelowych

Elektroniczna komunikacja wizualna to coraz popularniejsze narzędzie marketingowe, które pojawia się w wielu nowych branżach. Systemowe i zautomatyzowane prezentowanie treści na jasnych matrycach to sposób na dobrą komunikację z klientem. Jak systemy digital signage sprawdzają się w branży hotelarskiej i na jakie funkcjonalności możemy liczyć?

Czytaj więcej »
BeerWall

BeerWall – postaw na samoobsługę Gości

Jak przyciągnąć więcej Gości do hotelowej restauracji lub baru? Odpowiedzią może być BeerWall (z ang. ściana piwna), która automatyzuje sprzedaż piwa. To ciekawe rozwiązanie, które jest idealnym dopełnieniem systemu POSitive Restaurant. BeerWall pomaga zwiększać zyski hotelowej gastronomii przy jednoczesnym obniżeniu kosztów prowadzenia działalności. Jest także atrakcją, która zwabi do lokalu wiele osób.

Czytaj więcej »

Aplikacja ICS – dokładna inwentaryzacja gastronomii hotelowej

Dbałość w zarządzaniu zapasami i gospodarką magazynową to jedno z kluczowych działań w gastronomii, również tej hotelowej. Bieżąca kontrola nad zasobami to czasochłonne i żmudne zajęcie, jednak późniejsza analiza raportów z inwentaryzacji potwierdza słuszność tej czynności. W jaki sposób usprawnić ten proces? Jak uprościć procedury inwentaryzacyjne w hotelowej gastronomii?

Czytaj więcej »

5 najważniejszych akcji marketingowych dla hotelu

Obiekty hotelowe, które aktualnie odbudowują swoją pozycję na rynku, podejmują coraz śmielsze działania marketingowe w konkurencyjnych zmaganiach. Czy istnieją sprawdzone i efektywne narzędzia sprzedażowe, które pomogą szybciej odtworzyć się całej branży? Sprawdź 5 akcji marketingowych dla hotelu, na które warto postawić.

Czytaj więcej »

Email marketing w hotelu – czy to jeszcze działa?

Nowe media coraz bardziej skupiają uwagę marketerów, którzy w szybki sposób chcą dotrzeć ze swoimi ofertami do możliwie największej grupy potencjalnych klientów. W reklamie jednak najważniejszy jest współczynnik konwersji, który jasno określa, jakie działania przynoszą najlepszy efekt. Czy marketing mailowy nadal jest skutecznym i opłacalnym narzędziem dla branży hotelarskiej, która właśnie odbudowuje swoją pozycję?

Czytaj więcej »

Aplikacja hotelowa do zarządzania obiektem? Sprawdź Dashboard

Wyobraź sobie, że zawsze i wszędzie możesz wiedzieć, jak wygląda aktualna sytuacja w Twoim hotelu lub całej ich całej sieci. Przypuśćmy, że stoisz w korku i chcesz sprawdzić liczbę rezerwacji lub aktualny przychód obiektu. Jest to możliwe dzięki aplikacji Dashboard. Poznaj jej funkcjonalności, dzięki którym będziesz mieć większą kontrolę nad swoim biznesem.

Czytaj więcej »

Wypróbuj POSitive Hotel u siebie!

Zależy Ci na nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu obiektem hotelowym?

Zostaw nam swoje dane
i sprawdź jak działa!