
Jak inwestować po sezonie?
Wysoki sezon w branży hotelarskiej przynosi przedsiębiorcom duże zyski. Coraz chętniej Polskę odwiedzają turyści zagraniczni, nie tylko w celach turystycznych. Jak hotelarz powinien inwestować w kadrę i nowe technologie?
Poradnik dla hotelarza - sprawdź czy znajdziesz coś dla siebie!
Wysoki sezon w branży hotelarskiej przynosi przedsiębiorcom duże zyski. Coraz chętniej Polskę odwiedzają turyści zagraniczni, nie tylko w celach turystycznych. Jak hotelarz powinien inwestować w kadrę i nowe technologie?
Rozwijający się rynek usług hotelowych w ostatnich latach obejmuje nie tylko standardowy zakres ofert. Poszerza się oferta najbardziej luksusowych hoteli. Jak przyciągnąć najzamożniejszych klientów? Co przyciąga uwagę gości, których możliwości finansowe są nieograniczone?
Codziennie na świecie jest wyrzucanych miliony plastikowych butelek i toreb. Każda z nich będzie się rozkładać w środowisku nawet kilkaset lat. Właścicielami tego globalnego, plastikowego bałaganu jesteśmy my wszyscy. Odwrót od plastiku i proekologiczna aktywność nie tylko wyzwanie dla społeczeństwa ale także trend marketingowy z którego chętnie korzysta również branża HoReCa.
Cyfryzacja i automatyzacja administracji hotelowej staje się coraz powszechniejsza nawet w małych i średnich obiektach. Hotelarze inwestując w program hotelowy chcą nie tylko poprawić jakość zarządzania, ale także spełnić oczekiwania klientów. Czy nowe technologie rzeczywiście są tak dużą innowacją, która zmienia oblicze usług hotelarskich?
Działania marketingowe oparte na lojalności klientów są niezwykle efektywnymi narzędziami w hotelu. Już dawno zauważono, że stabilność obrotów można utrzymać głównie przez lepsze angażowanie klienta i utrzymanie z nim relacji marketingowej, opartej na wzajemnych korzyściach. Czym są programy lojalnościowe i jakie mają korzyści?
Polacy coraz częściej wybierają wigilię poza domem jako połączenie urlopu i wspólnego świętowania. Podobnie przedsiębiorcy chętniej organizują spotkania wigilijne aby zintegrować pracowników oraz poprawić wewnętrzny wizerunek. Jak zbudować ofertę hotelu czy restauracji na ten szczególny czas?
Turystyka biznesowa generuje coraz większe zyski. Dla tego pojęcia najczęściej używa się w branży określenia MICE. Jak hotelarze powinni spojrzeć na wyjazdy biznesowe? Jaki powinni wybrać program hotelowy i CRM do obsługi tego typu gości?
Duża konkurencyjność w branży hotelowej zmusza do poszukiwania innowacyjnych technologii. Pojawiające się narzędzia wspierają nie tylko personel, ale też ułatwiają komunikację z gościem. Które wybrać rozwiązania i jakie dają korzyści?
LSI Software S.A.
ul. Przybyszewskiego 176/178
93-120 Łódź
Dane kontaktowe
telefon: 42 680 80 00
infolinia: 800 811 574
e-mail: info@lsisoftware.pl
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.