Slide 1

Poradnik dla hotelarza - sprawdź czy znajdziesz coś dla siebie!

Jak zwiększyć obłożenie hotelu? Buduj bazę mailingową Gości

Baza mailingowa to jedno z niezawodnych narzędzi do zwiększania obłożenia w hotelu. Dzięki niej można utrzymywać stały kontakt z Gośćmi Twojego hotelu. Umożliwia ona szybsze i bezpośrednie interakcje, związane z m.in. specjalnymi ofertami, nowościami czy spersonalizowaną zniżką z okazji urodzin. Takie działania zdecydowanie zwiększają szansę na powrót Gości do hotelu. W tym artykule pokażemy Ci krok po kroku jak taką bazę zwiększyć i dlaczego warto.

Czytaj więcej »
plan marketingowy dla hotelu

Jak stworzyć plan marketingowy dla hotelu?

W dzisiejszych czasach marketing jest nieodłączną częścią funkcjonowania biznesu i jego rozwoju. Wiąże się z nim szereg zaplanowanych i połączonych ze sobą działań, które zwiększą popularność obiektu i pomogą generować większy zysk. Dlaczego hotele potrzebują wdrożyć działania marketingowe do swojej strategii?

Czytaj więcej »
Targi EuroGastro & WorldHotel

Targi EuroGastro & WorldHotel – sprawdź naszą relację z wydarzenia

Największy event branży HoReCa w Polsce – EuroGastro & WorldHotel 2022, odbył się w dniach 17-19 maja w Nadarzynie. Nie mogło nas tam oczywiście zabraknąć! Na ponad 50-metrowym stoisku LSI Software prezentowaliśmy najnowsze rozwiązania dla branży gastronomiczno-hotelarskiej. To były trzy dni intensywnych spotkań! Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że po niepewnych czasach udało nam się znów spotkać z klientami i partnerami. Zapraszamy do relacji z wydarzenia − na koniec zdradzimy również, gdzie będzie można nas spotkać w najbliższym czasie!

Czytaj więcej »

Segmentacja Gości − strategia tworzenia oferty hotelowej

Tworzenie oferty usług hotelarskich to precyzyjne przedsięwzięcie, które warto zaplanować na etapie planowania inwestycji. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby ulepszać swoje usługi na każdym etapie funkcjonowania. Jak segmentować jednorodne grupy konsumentów i aktywnie zarządzać popytem na własne usługi?

Czytaj więcej »
wysoki sezon

Wysoki sezon tuż, tuż! Sprawdź czy jesteś gotowy

Branża hotelarska przygotowuje się na tegoroczny wysoki sezon − według prognoz ma być on okresem stabilizującym. Jak przygotować letnią ofertę, która przyciągnie do obiektu możliwie największą liczbę gości i spełni ich oczekiwania? Od czego zacząć planowanie i jakie będą najważniejsze trendy tego sezonu?

Czytaj więcej »
Otoczony jeziorem – Hotel Marina Club, wyjątkowe miejsce na Mazurach

Otoczony jeziorem – Hotel Marina Club, wyjątkowe miejsce na Mazurach

Szukamy spektakularnych miejsc, by móc odpocząć od codziennego zgiełku i pędu. Coraz bardziej doceniamy chwile spokoju w otoczeniu przyrody i w towarzystwie kojącego dźwięku wody. Chętnie zjemy pyszny posiłek, popływamy w basenie i skorzystamy z zabiegów w klimatycznym SPA. Zamknąłeś oczy i przeniosłeś się w to miejsce? Jeśli to coś, o czym marzysz – otwórz oczy i zarezerwuj pobyt w Hotelu Marina Club. W tym wpisie powiemy Ci dlaczego warto.

Czytaj więcej »

Sprawdź co nowego w systemie POSitive Hotel

Cieszymy się, że już oficjalnie możemy potwierdzić jakie zmiany wprowadziliśmy do systemu POSitive Hotel. W najnowszej wersji 2022.1 skoncentrowaliśmy się przede wszystkim na zmianie wyglądu jak i rozwinięciu funkcjonalności w systemie POS obsługującym część restauracyjną, a także rozbudowie i usprawnieniach w systemie lojalnościowym oraz kolejnych integracjach, m.in. z kioskiem gastronomicznym.

Czytaj więcej »

Wypróbuj POSitive Hotel u siebie!

Zależy Ci na nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu obiektem hotelowym?

Zostaw nam swoje dane
i sprawdź jak działa!