Poradnik dla hotelarza - sprawdź czy znajdziesz coś dla siebie!

Slider
Oferta świąteczna w hotelach

Oferty specjalne w hotelach na święta i sylwestra

Polacy coraz częściej wybierają wigilię poza domem jako połączenie urlopu i wspólnego świętowania. Podobnie przedsiębiorcy chętniej organizują spotkania wigilijne aby zintegrować pracowników oraz poprawić wewnętrzny wizerunek. Jak zbudować ofertę hotelu czy restauracji na ten szczególny czas?

Czytaj więcej »

Kiosk hotelowy – wsparcie recepcji

Duża konkurencyjność w branży hotelowej zmusza do poszukiwania innowacyjnych technologii. Pojawiające się narzędzia wspierają nie tylko personel, ale też ułatwiają komunikację z gościem. Które wybrać rozwiązania i jakie dają korzyści?

Czytaj więcej »

Komfort gościa w hotelu

Rozwiązania z zakresu automatyki hotelowej stanowią dla polskiej branży hotelarskiej wyzwanie i są często traktowane, jak niesprawdzone wynalazki. Tymczasem w wielu krajach Europy niektóre rozwiązania funkcjonują już od ponad dekady. Na co uważać i jak rozpocząć wdrażanie nowych technologii w swoim obiekcie?

Czytaj więcej »

Co wpływa na dobry wizerunek hotelu?

Praca nad wizerunkiem hotelu w dobie cyfryzacji i powszechnego dostępu do internetu stała się wymagająca i bardziej angażująca niż dotychczas. Każdy marketingowiec powinien zdawać sobie sprawę, że sposób postrzegania i opinie o hotelu to także narzędzie sprzedażowe. Na co stawiać, aby właściwie wykreować wizerunek hotelu?

Czytaj więcej »

Hotele dostosowane do grupy docelowej

Rosnąca konkurencja na rynku hotelowym sprawia, że walka o klienta to coraz częstsze potyczki na polu marketingowym. Klienci stają się z sezonu na sezon bardziej wymagający, a większość z nich swobodnie posługuje się narzędziami cyfrowymi do precyzyjnego poszukiwania ofert. Jak w takich warunkach segmentować klientów i odpowiadać na ich potrzeby?

Czytaj więcej »
Jak radzić sobie z martwym sezonem?

Jak radzić sobie z martwym sezonem?

Branża hotelarska ze względu na silne powiązanie z turystyką jest narażona na przejściową aktywność klientów. Niestety prawie każdy obiekt hotelowy ma swój indywidualny okres działalności, który może nazwać “martwym sezonem”. Dla sprawnego managera nie powinien to jednak nigdy być czas stracony, nawet wtedy, gdy nie przynosi oczekiwanych zysków.

Czytaj więcej »

Wypróbuj POSitive Hotel u siebie!

Zależy Ci na nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu obiektem hotelowym?

Zostaw nam swoje dane
i sprawdź jak działa!