Poradnik dla hotelarza - sprawdź czy znajdziesz coś dla siebie!

Slider

Sprawne zarządzanie rezerwacjami w hotelu

Kilka lat temu rozpoczęła się rewolucja w branży hotelarskiej. Do Polski zaczęły zaglądać największe serwisy rezerwacyjne, które od momentu wejścia notują nieustanne wzrosty popularności. Coraz częściej jednak właściciele obiektów hotelowych rozglądają się za nowymi rozwiązaniami, które pozwolą im uniezależnić się od potentatów.

Czytaj więcej »
Zaplanuj swój inteligentny hotel

Zaplanuj inteligentny hotel

Inwestycja, jaką jest budowa obiektu hotelowego, to duże wyzwanie nie tylko dla architekta, ale też dla wszystkich podwykonawców. Odpowiedni projekt, a co najważniejsze precyzyjne zaplanowanie pracy we wszystkich obszarach funkcjonowania hotelu, jest jednym z najważniejszych etapów.

Czytaj więcej »
system hotelowy

Recepcjonista w Twoim hotelu – jakie powinien posiadać cechy i umiejętności?

W branży nie bez przyczyny mówi się, że recepcja jest sercem hotelu – to właśnie tam goście kierują się po wejściu, a także zgłaszają swoje potrzeby i problemy. To, jaki poziom obsługi klienta prezentuje sobą recepcja, wpływa w dużej mierze na opinię gościa. W dzisiejszym artykule podpowiemy Ci, jakie cechy i umiejętności powinien posiadać recepcjonista w hotelu, aby pobyt w Twoim hotelu był dla gościa przyjemnym doświadczeniem.

Czytaj więcej »
Jak wybrać program do zarządzania siecią hoteli

Co oznaczają gwiazdki hotelowe?

Jednym z podstawowych kryteriów, który jest brany pod uwagę przy wyborze hotelu, jest liczba gwiazdek. To właśnie na ich podstawie gość hotelowy wie, jakiego standardu się spodziewać. Jednak czy rzeczywiście zawsze wiemy, czym różni się hotel 3- lub 4-gwiazdkowy? Jakiego wyposażenia możemy oczekiwać?

Czytaj więcej »
Hotelowy savoir-vivre

Hotelowy savoir-vivre

Savoir-vivre to inaczej znajomość życia, obowiązujących w nim zasad i konwenansów towarzyskich. Pracowników hoteli obowiązują precyzyjnie określone normy dotyczące etyki pracy, estetyki oraz etykiety, znane również jako 3E hotelarza. Jakich norm grzecznościowych powinien przestrzegać personel hotelu świadczącego usługi na wysokim poziomie?

Czytaj więcej »

Wypróbuj POSitive Hotel u siebie!

Zależy Ci na nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu obiektem hotelowym?

Zostaw nam swoje dane
i sprawdź jak działa!