Szukaj
Close this search box.
Slide 1

Poradnik dla hotelarza - sprawdź czy znajdziesz coś dla siebie!

Wielki powrót gastronomii i hotelarstwa

Miniony rok był niezwykle trudny dla nas wszystkich. Pandemia koronawirusa doprowadziła do zamknięcia wielu sektorów gospodarki, w tym branży gastronomicznej i hotelarskiej. Wiele miesięcy byliśmy zamknięci w domach, bez możliwości zjedzenia w restauracji, bez możliwości wyjazdu. Sprawiło to, że teraz jeszcze chętniej, niż przed pandemią, korzystamy z ponownie otwartych możliwości.

Czytaj więcej »

Marketing Automation. Branża hotelarska, marketing i nowoczesne technologie

Ze względu na dużą konkurencyjność i wciąż zmieniające się potrzeby Gości branża hotelarska musi iść z duchem czasu. Na rynku dostępne są zaawansowane systemy, które usprawniają pracę na każdym kroku. Warto pamiętać, że w hotelarstwie chodzi przede wszystkim o Gości – ich wygodę, zadowolenie, o to, żeby czuli się otoczeni opieką. I tutaj wkracza Marketing Automation, narzędzie marketingowe dla branży hotelarskiej, które pozwala tworzyć kampanie skierowane do określonej grupy Gości.

Czytaj więcej »

Rynek MICE w czasach pandemii

Branża hotelarska jest do tej pory najdłużej zamkniętym sektorem gospodarki z powodu pandemii covid-19. Chwilowe odmrożenia pomogły do tej pory tylko obiektom turystycznym, które i tak mogły przyjmować ograniczoną liczbę gości.

Czytaj więcej »

Hotele w starciu z kryzysem

20 marca minie równy rok od wprowadzenia w Polsce stanu epidemii. Jedną z pierwszych branż gospodarki, która musiała zmierzyć się z wirusem była turystyka. Ta zdecydowanie nierówna walka wydaje się nie mieć końca.

Czytaj więcej »

Czy SPA się liczy? Kilka sposobów na pomiar rentowności

Bogata oferta usług ma przede wszystkim przyciągać klientów szukających kompleksowej usługi turystycznej. Jednak niewiele obiektów decyduje się na osobne zarządzanie ofertą SPA, co uniemożliwia skuteczne oszacowanie rentowności. Z pomocą przychodzą solidne narzędzia marketingowe, które pomogą ocenić jaką wartość stanowi SPA na tle oferty całego obiektu.

Czytaj więcej »

Przyszłość branży hotelarskiej – trendy i wyzwania

Ostatnia dekada pokazała wielu przedsiębiorcom, że nowe trendy w branży to dobre kierunki w walce o klienta. Konieczność wprowadzanych zmian to nie zawsze kosztowna restrukturyzacja obiektu, ale także proste i bezkosztowe działania, które pomogą przyciągnąć gości. Najbliższe lata będą również sporym wyzwaniem, które wykracza poza rehabilitację po trudnym czasie pandemii.

Czytaj więcej »

Wypróbuj POSitive Hotel u siebie!

Zależy Ci na nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu obiektem hotelowym?

Zostaw nam swoje dane
i sprawdź jak działa!