
Integracja z Horeca Idea
Miło jest nam poinformować o integracji z systemem Horeca Idea, z którym połączony będzie program hotelowy POSitive Hotel.
Poradnik dla hotelarza - sprawdź czy znajdziesz coś dla siebie!
Miło jest nam poinformować o integracji z systemem Horeca Idea, z którym połączony będzie program hotelowy POSitive Hotel.
Ostatnia dekada pokazała wielu przedsiębiorcom, że nowe trendy w branży to dobre kierunki w walce o klienta. Konieczność wprowadzanych zmian to nie zawsze kosztowna restrukturyzacja obiektu, ale także proste i bezkosztowe działania, które pomogą przyciągnąć gości. Najbliższe lata będą również sporym wyzwaniem, które wykracza poza rehabilitację po trudnym czasie pandemii.
Panująca pandemia koronawirusa dotknęła 100% przedsiębiorców działających w branży hotelarskiej. Wielu, szczególnie małych przedsiębiorców stara sobie radzić w tej trudnej sytuacji nawet naginając przepisy. Wszyscy doskonale zdają sobie sprawę, że ci, którym uda się przetrwać – powrócą by odtwarzać rozwijający się do niedawna rynek.
Kryzys, który uderzył gwałtownie i niespodziewanie niemal zdemolował biznes, który do tej pory rozwijał się w bardzo dynamicznym tempie. Przedsiębiorcy, którym nadal udaje się przetrwać z nadzieją wyglądają końca globalnego załamania, a inwestorzy, którzy upatrują swojej szansy w branży wcale nie zniechęcają się epidemią otwierającą przed nimi nowe możliwości.
Prowadzenie hotelu nie jest łatwym biznesem. Bez odpowiedniej wiedzy i wieloletniego doświadczenia można pogubić się w wyznaczonych celach. Każdy hotelarz powinien ewidencjonować a później analizować wyniki swojego biznesu. Jakie narzędzia w tym pomagają? Jakie raporty są najbardziej pomocne w zarządzaniu hotelem?
Kosmetyki w łazience każdego obiektu noclegowego to już standard. Goście coraz częściej zawracają uwagę również na jakość takich produktów. Czy warto zaopatrzyć swój obiekt w naturalne kosmetyki hotelowe? Jak zachować trend EKO i zero waste? Czego oczekują Twoi goście hotelowi?
Po trudnym okresie, zastoju w hotelach przez covid-19, temat bufetów i posiłków na wynos w hotelach jest nadal lekko kontrowersyjny. Dużo zależy od zmieniających się wytycznych sanepidu oraz samej organizacji załogi obiektu. Jak w takim razie przygotować dobrą ofertę śniadaniową w swoim obiekcie hotelowym aby sprostać oczekiwaniom gości?
Kwarantanna i zastój turystyki okazał się dla wielu hotelarzy najważniejszym sprawdzianem z umiejętności zarządzania. Wszyscy zostali poddani wyzwaniom, którym muszą sprostać aby odnaleźć się w innej rzeczywistości. Jakie rozwiązania, poprawiające komfort i bezpieczeństwo w hotelu, oferuje rynek IT?
LSI Software S.A.
ul. Przybyszewskiego 176/178
93-120 Łódź
Materiały do pobrania
Regulaminy
Dane kontaktowe
telefon: 42 680 80 00
infolinia: 800 811 574
e-mail: info@lsisoftware.pl
Materiały do pobrania