Blue Marine Mielno – komfort i nowoczesna komunikacja z Gośćmi 
Dowiedz się więcej

Gdzie spędzić wakacje nad morzem czy nad jeziorem? Goście Blue Marine Mielno nie muszą wybierać. Obiekt jest położony w wyjątkowej lokalizacji – znajduje się 100 m od Morza Bałtyckiego i 100 m od jeziora Jamno co zapewnia niesamowite widoki i wiele atrakcji. Dlaczego warto odwiedzić to miejsce? Z jakich innowacyjnych rozwiązań do komunikacji z Gośćmi korzysta Blue Marine Mielno 

Przepis na udane wakacje

Pobyt w Blue Marine Mielno to gwarancja udanego wypoczynku. Wpływa na to nie tylko niesamowite położenie hotelu na mierzei pomiędzy morzem i jeziorem, ale również szereg udogodnień i przyjemności. Każdy Gość znajdzie tu apartament dostosowany do własnych potrzeb – do wyboru jest ich aż 227. Wszystkie są komfortowe, a ich rozmiary i wyposażenie są przystosowane zarówno dla rodzin, jak i dla grup znajomych czy też par. Co więcej, podczas pobytu można spodziewać się pysznych posiłków, które są serwowane w 3 dostępnych restauracjach lub rozkoszować się drinkiem serwowanym na tarasie z pięknym widokiem.  

A co z atrakcjami? W Blue Marine Mielno naprawdę jest w czym wybierać. Goście mogą np. popływać w hotelowym basenie, skorzystać z szerokiej oferty SPA czy też wypożyczyć rower lub hulajnogę i wybrać się na przejażdżkę po okolicy. Obiekt zadbał również o zabawę najmłodszych – czeka na nich ciekawy program animacji oraz aż 3 sale zabaw. Atrakcji jest mnóstwo – pełna lista jest dostępna tutaj. 

Marketing Automation w Blue Marine Mielno

Goście obiektu mogą liczyć również na spersonalizowaną komunikację z hotelem. Pozwala na to nowoczesne narzędzie Marketing Automation. Dzięki niemu można automatycznie i w prosty sposób wysłać e-maile i SMS-y do konkretnych grup Gości Blue Marine Mielno 

System Marketing Automation od POSitive Hotel jest dobrze przygotowany. Budowa kampanii jest logiczna (przynajmniej dla mnie, który już miał trochę doświadczeń z systemami mailingowymi), a kreacja samej treści wiadomości jest zdecydowanie prostsza niż w programach, z którymi miałem wcześniej do czynienia.

Maciej Szatkowski z Blue Marine Mielno

Możliwości tworzenia scenariuszy wiadomości w MA są nieograniczone i zależą od preferencji i specyfiki obiektu jeśli posiada on SPA, można przypomnieć Gościom, którzy jeszcze go nie odwiedzili o ofercie zabiegów. Z kolei w przypadku hoteli mających system lojalnościowy, MA może posłużyć jako zachęta do skorzystania np. z tańszego bufetu śniadaniowego. Można też skontaktować się z osobami, których pobyt rozpocznie się za kilka dni, właśnie się zaczął czy też dobiega końca. Co więcej, istnieje również możliwość, aby wysyłać wiadomości do konkretnych segmentów bazy odbiorców stworzonych na podstawie różnych czynników (np. terminu i charakteru pobytu, wieku, płci, wybranej usługi). 

Dlaczego regularna wysyłka wiadomości jest potrzebna hotelarzom? Tak prowadzona komunikacja umożliwia bycie w kontakcie z Gośćmi oraz budowanie z nimi trwałej relacji. Tym samym można zwiększać ich zadowolenie z pobytu oraz przekształcać ich w stałych klientów co przełoży się na rosnący zysk obiektu.

Jak być w kontakcie z tysiącami Gości?

Pan Maciej Szatkowski z Blue Marine Mielno podzielił się z nami szczegółami z dwóch przeprowadzonych przez niego kampanii. Pierwsza obejmowała wysyłkę wiadomości do grupy Gości, których pobyt zaczyna się za tydzień, a druga do grupy Gości w dniu ich wyjazdu. Jak widać − korzystając z MA można na bieżąco analizować skuteczność działań dzięki szczegółowym raportom i statystykom z podziałem na podsumowanie wyników po 1 dniu, 2 dniach i po tygodniu. Przyjrzyjmy się jak wyglądały one w przypadku Blue Marine Mielno. 

W podsumowaniu, po 1 dniu, wiadomości zostały wysłane i dostarczone prawie do 4 tys. Gości. Z łatwością można również sprawdzić, ilu z nich otworzyło e-mail, a wskaźnik CTR informuje, ile osób kliknęło link w wiadomości. Wszystkie dane są podane zarówno w wartości liczbowej, jak i procentowej oraz dodatkowo przedstawione w formie dwóch wykresów. Pierwszy z nich kołowy pozwala w wygodny i szybki sposób porównać liczbę procentową kliknięć, otwarć, cofnięć oraz wskazuje, ile osób nie otworzyło wiadomości. Drugi wykres umożliwia z kolei śledzenie ilości otwarć i kliknięć w danej godzinie widzimy, że np. o godz. 16 było ich najwięcej ponad 200. Z kolei od godz. 22 aktywność maleje, aby zacząć wzrastać od 4 rano. 

Jak wygląda podsumowanie wyników kampanii po tygodniu? Zerknijmy! 

W tym przypadku także możemy uzyskać szczegółowe informacje na temat wysyłki wiadomości. Zmiana zachodzi w drugim wykresie, w którym pokazana jest liczba otwarć i kliknięć z podziałem na poszczególne dni kampanii. 

To nie koniec danych, które dostarcza MA. Istnieje również możliwość, aby sprawdzić w jakich przeglądarkach, aplikacjach czy też platformach Goście otworzyli wiadomość. Jest także opcja, aby sprawdzić np. Top kliknięcia.  

Co więcej, statystyki są pokazane w formie czytelnych list oraz wykresu kołowego, na którym szybko można porównać informacje. 

Co daje dostęp do raportów i statystyk?

Możliwość stałego monitorowania wyników każdej wysłanej kampanii to duża wartość dla hotelarzy.

Dzięki raportom i statystykom można:

  • sprawdzać, która wiadomość i w jakich godzinach wygenerowała największy ruch Gości i wyodrębnić ich najaktywniejszy segment. Następnie, na podstawie tych danych ustawić kolejną, efektywną kampanię 
  • zbierać informacje o zachowaniu i zaangażowaniu odbiorców co pozwoli sprawdzić, które oferty cieszą się największym zainteresowaniem w danym segmencie  
  • uzyskać wiedzę, jaka treść wiadomości najbardziej zachęca Gości do działania i stosować ją w kolejnych kampaniach 

Wszystkie te elementy pozwalają ulepszać ofertę i strategię marketingową hotelu, co w efekcie pozwala zwiększ zysk z prowadzonej działalności. 

Marketing Automation świetnie się u nas sprawdza. Jesteśmy zadowoleni, ponieważ mogliśmy zbudować schematy komunikacji z Gośćmi, które bez dodatkowej pracy recepcji na czas są wysyłane do poszczególnych grup Gości. Zachęcają ich do zakupu naszych usług dodatkowych czy też do wybrania jednego z licznych sposobów spędzania czasu w Blue Marine Mielno. Polecam to rozwiązanie innym hotelarzom.

Maciej Szatkowski z Blue Marine Mielno

Do zobaczenia w Blue Marine Mielno

Blue Marine Mielno to nowoczesny hotel, który na pierwszym miejscu stawia komfort Gości, budowanie ich pozytywnych doświadczeń związanych z pobytem oraz dokłada wszelkich starań, aby ich obsługa była zawsze na najwyższym poziomie. Świadczy o tym nie tylko mnóstwo udogodnień i atrakcji w czasie pobytu, ale też dbałość o spersonalizowaną komunikację poprzez e-mail lub SMS. Dzięki niej Goście czują, że są traktowani indywidualnie − kto nie lubi dostawać wiadomości powitalnej, podpowiedzi jak ciekawie spędzić dzień, gdy aura nie pozwala pójść nad morze czy też pożegnania z podziękowaniem za pobyt i voucherem zniżkowym na następny? To wszystko sprawia, że już dziś warto zarezerwować apartament w Blue Marine Mielno, aby z przyjemnością skorzystać z dobrodziejstw tego hotelu. 

Jeśli chcesz widzieć więcej o Marketing Automation − zapraszamy do kontaktu!