Szukaj
Close this search box.
Slide 1

Sprawna sprzedaż i zarządzanie w gastronomii hotelowej

Obecnie restauracja w hotelu nie jest niczym niezwykłym. Jest to rozwiązanie, na które zdecydowało się wielu hotelarzy. W ten sposób możesz wzbogacić swoją ofertę i sprawić, że Twój hotel stanie się bardziej atrakcyjny w oczach klienta.

Aby ułatwić pracę kelnerów oraz kucharzy, warto zainwestować w dobre oprogramowanie gastronomiczne, którym niewątpliwie jest POSitive Hotel. Posiada on moduł POSitive Restaurant, który składa się z dwóch części: sprzedażowej POS oraz administracyjnej Manager. Postaw na nasz program gastronomiczny i koordynuj pracę nie tylko swojej restauracji, ale również baru lub kawiarni. POSitive Restaurant zapewni całemu personelowi komfort pracy. To rozwiązanie, które sprawdzi się niezależnie od tego, czy w hotelu jest jedno, czy kilka stanowisk sprzedażowych.

Zalety systemu POSitive Restaurant:

Komfort pracy

komfort pracy

intuicyjna obsługa, dodawanie notatek do zamówień, przypisywanie skrótów poszczególnym potrawom, natychmiastowe powiadamianie o próbach przekroczenia uprawnień, wprowadzanie i rozliczanie dań specjalnych, itp.

przejrzystość

przejrzystość

podgląd na rachunki, transakcje i saldo danego stolika, grupowanie produktów (warzywa, napoje, alkohol), szczegółowy widok sali, listy dodatków do potraw, ustawianie kolejności podawania dań, itp.

Szybkość

szybkość

przyjmowanie i modyfikacja zamówień, wydruk bonów w miejscu przygotowania potraw, szybka korekta zamówień, pasek produktów szybkiego wyboru, itp.

wszechstronność

wszechstronność

bezpieczna identyfikacja pracownika, obsługa dowolnych form płatności, obsługa kart firmowych, wystawianie faktur do paragonów, integracja z mobilnymi aplikacjami m.in. ICS do dokładnej inwentaryzacji i kontroli surowców

Rozbudowany nadzór i koordynacja pracy

rozbudowany nadzór i koordynacja pracy

przydzielanie dostępu dla użytkowników terminali POS i managerów, podział obowiązków i dostosowanie opcji, formułowanie poszczególnych funkcji, rejestracja czasu pracy, raporty obecności pracowników, itp.

Dostęp do rozbudowanych raportów

dostęp do rozbudowanych raportów

raporty gastronomiczne i księgowe, kartoteki, raporty magazynowe, raporty sprzedażowe i ponad 100 innych

Konfiguracja wyglądu ekranów terminali POS

konfiguracja wyglądu ekranów terminali POS

określanie i umieszczanie ikon, przypisywanie funkcji odpowiednim przyciskom, dzielenie obiektu na sekcje, konfiguracja klawiszy, itp.

mobile_reports

kontrola biznesu w każdym miejscu – Mobile Reports

szybki dostęp do danych przez urządzenie mobilne, bieżąca weryfikacja sprzedaży (netto/brutto) lub danych archiwalnych, ustalanie przedziałów sprzedaży i kontrola wybranych wartości, podgląd aktualnej sytuacji w lokalu: otwarte zamówienia na stolikach, rachunki, storno produktów

Slide 1

Napisz do nas - skontaktujemy się z Tobą najszybciej, jak będzie to możliwe.

Wypróbuj POSitive Hotel u siebie!

Zależy Ci na nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu obiektem hotelowym?

Zostaw nam swoje dane
i sprawdź jak działa!