24-25 października wzięliśmy udział w Konferencji HMC zorganizowanej w Katowicach przez Profitroom. To były intensywne dwa dni wypełnione licznymi spotkaniami i niezapomnianymi dyskusjami. Co działo się podczas Hotel Marketing Conference 2022? Zapraszamy do lektury artykułu!
Innowacje w hotelarstwie
Wydarzenie było pełne paneli dyskusyjnych i merytorycznych prelekcji wygłaszanych przez ekspertów z branży hotelowej. Jednym z prelegentów był Michał Czwojdziński − Członek Zarządu LSI Software, który opowiedział publiczności o innowacyjnych rozwiązaniach do hoteli. Zgromadzeni na sali poznali m.in. aplikacje, które pozwalają prowadzić nowoczesną komunikację z Gośćmi czy też Pudu Roboty, czyli inteligentne roboty podnoszące jakość usług hotelarskich na dotychczas niespotykany poziom.
Pudu Roboty na HMC
Przy naszym stoisku można było zobaczyć i poznać jednego z Pudu Robotów − model BellaBot o wyjątkowym kształcie przypominającym kota. Uczestnicy HMC przekonali się, że oferuje on niespotykane wcześniej możliwości interakcji − reaguje głosem oraz mimiką w zależności od sytuacji. Co więcej, unikalne funkcje sprawiają, że jest efektywnym pomocnikiem personelu hotelowego. BellaBot świetnie sprawdza się np. w hotelowej restauracji, w której może samodzielnie dostarczać zamówienia do stolików, a tym samym optymalizować pracę kelnerów.
Inny robot z rodziny Pudu Robotów to KettyBot, który jest wyposażony w duży ekran do wyświetlania rozmaitych materiałów promocyjnych. Dzięki temu może być dodatkową powierzchnią reklamową np. witającą Gości w lobby.
Aplikacje hotelowe i nowy wymiar obsługi
Podczas HMC zaprezentowaliśmy także nasz kompleksowy program hotelowy i aplikacje, które zapewniają Gościom komfort oraz pomagają zwiększać zysk obiektu. Opowiadaliśmy m.in. o Marketing Automation, czyli nowoczesnym narzędziu dla branży hotelarskiej, dzięki któremu można wysyłać e-maile i SMS-y do określonej grupy Gości, które są idealnie dopasowane do sytuacji, w której się znajdują. Wyjaśnialiśmy działanie tego rozwiązania oraz opowiadaliśmy o korzyściach prowadzenia marketingu SMS i e-mail w hotelu. Ponadto dzieliliśmy się wiedzą ekspercką m.in. na temat rosnącego znaczenia personalizacji doświadczeń Gości hotelowych.
Do zobaczenia już wkrótce!
Ogromnie cieszymy się, że uczestniczyliśmy w Hotel Marketing Conference. Dziękujemy za odwiedziny naszego stoiska i wiele inspirujących spotkań. Nie możemy się doczekać kolejnych wydarzeń branżowych! Już niebawem (w dniach 16–18 listopada) zobaczymy się w Krakowie na HORECA®/GASTROFOOD. Serdecznie zapraszamy!