LSI Software S.A.
ul. Przybyszewskiego 176/178
93-120 Łódź
Dane kontaktowe
telefon: 42 680 80 00
infolinia: 800 811 574
e-mail: info@lsisoftware.pl
Kiosk hotelowy - wsparcie recepcji
Zastosowanie pełnego wsparcia na recepcji w formie systemu rezerwacyjnego, elektronicznej karty meldunkowej czy nawet samoobsługowego kiosku to tylko kilka opcji dla inteligentnego hotelu, który dba o sprawną obsługę gościa. Wdrożenie takich narzędzi to równocześnie kontrola kosztów w hotelu. Każdy element, który skróci czas obsługi i oczekiwania gościa jest na wagę złota.
Świetnym przykładem usprawniającym pracę recepcji oraz nadającym hotelowi innowacyjny wizerunek jest kiosk samoobsługowy. Hotelarze powinni pamiętać, że kioski przy recepcji można dostosować do indywidualnych potrzeb zarówno od strony wizualnej (kolor, rozmiar, sposób montażu), jak i technicznej (np. wbudowane moduły kart lojalnościowych, terminale płatnicze). Do głównych zadań kiosku należy zameldowanie (check-in) i wymeldowanie (check-out) gościa bez kontaktu z recepcją. Obsługa dotyczy nie tylko gościa z wcześniejszą rezerwacją ale również klienta typu Walk-in.
Kiosk samoobsługowy automatycznie wydaje kartę lub drukuje kod do zamków elektronicznych. W taki sposób można błyskawicznie uzyskać dostęp do swojego pokoju. Obsługa kart płatniczych oraz możliwość wysyłki faktury na maila to kolejne elementy usprawniające meldunek. Atutem kiosku hotelowego jest również intuicyjność i możliwość zmiany języka aplikacji, co znacznie upraszcza korzystanie z technologii dla gości zagranicznych. Posiadając rezerwację check-in na kiosku hotelowym wykonasz w trzech krokach:
Co więcej, kioski samoobsługowe pełnią również funkcję dodatkowej powierzchni reklamowej, która pozwala zwiększyć efektywność działań marketingowych. Na monitorze urządzenia można umieścić informacje o obiekcie, dodatkowych usługach (np. zabiegów SPA, wypożyczenie sprzętu, gastronomii) lub aktualnych promocjach bądź akcjach specjalnych, np. „Pakiety weekendowe z rabatem 30%”.
Decydując się na wdrożenie takich nowoczesnych rozwiązań należy przede wszystkim przygotować personel do nowego stylu pracy. Najważniejsze jest przecież budowanie innowacyjnego hotelu, w którym gość będzie się czuł swobodnie i komfortowo. Klient musi być zadowolony z pobytu, bo jego pozytywna opinia oraz rekomendacje dają szansę na kolejne wizyty.
Chcesz poznać ofertę?
LSI Software S.A.
ul. Przybyszewskiego 176/178
93-120 Łódź
Dane kontaktowe
telefon: 42 680 80 00
infolinia: 800 811 574
e-mail: info@lsisoftware.pl
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.