Klimat egzotycznych wakacji i relaks pod palmami w Suntago, Park of Poland
Dowiedz się więcej

Suntago to największy zadaszony park wodny w Europie. Zlokalizowany jest we Wręczy, obok Mszczonowa, około 35 m.in. z centrum Warszawy, z dogodnym dojazdem z autostrady A2 i drogi ekspresowej S8. Kompleks ten może pomieścić nawet 15 000 osób (ze strefami zewnętrznymi), a oferowane w nim atrakcje ucieszą Gości w każdym wieku.

Park wodny Suntago podzielony jest na 3 strefy tematyczne: Jamango, Relax i Saunaria, a ich uzupełnieniem jest strefa Wellness & SPA. Jamango to jedyna w swoim rodzaju wodna dżungla pełna atrakcji i niespodzianek. Znajdziemy tam między innymi: 32 zjeżdżalnie, basen z falą, rzeka przygód, rwąca rzeka, Piracki plac zabaw czy maszyna do surfowania pod dachem. Spragnionych odpoczynku z pewnością zadowoli strefa Relax z dedykowaną strefą Wellness & Spa, 8 basenów witalnych czy wodne łóżka do masażu. W strefie Saunarium czeka 15 tematycznych saun z różnych stron świata – w tym sauny suche i mokre, łaźnie parowe, aromaterapia, seanse saunowe przy dźwiękach muzyki. Na uwagę zasługuje orzeźwiający prysznic pod płatkami kwiatu kalli.

suntago

Nie tylko park wodny

Ofertę wodnego szaleństwa w Suntago uzupełniają 4 restauracje, które oferują kuchnię polską, amerykańską, włoską czy azjatycką, a także 4 bary wodne. Dla wszystkich tych, którzy będą chcieli cieszyć się wakacyjną atmosferą jeszcze dłużej czeka baza noclegowa Suntago Village, czyli kompleks 92 w pełni wyposażonych nowoczesnych domków modułowych.

Rozwiązania szyte na miarę

Wellness & SPA to miejsce, gdzie pod okiem ekspertów można oddać się  wyjątkowym Rytuałom Suntago, a także skorzystać z masaży czy zabiegów na twarz lub ciało. Pracę w tej strefie wspiera stworzona przez LSI Software aplikacja Ankiety, która przyspiesza proces zbierania danych Gości, np. danych personalnych, akceptacji regulaminu czy danych nt. przebytych zabiegów czy stanu zdrowia. Aplikacja Ankiety pomaga również uniknąć generowania dużej ilości papierowych dokumentów – wszystkie ankiety (z pytaniami zamkniętymi lub otwartymi) czy regulaminy (z checkboxami) tworzone i wypełniane są bezpośrednio w aplikacji.

Poszukiwaliśmy rozwiązania, które spełniałoby wszystkie nasze potrzeby, ale nie udało nam się znaleźć takiego na rynku. Dlatego zwróciliśmy się do LSI z prośbą o stworzenie dla nas aplikacji szytej na miarę, a oni podjęli się wykonania tego zadania, wykazując się przy tym dużym doświadczeniem oraz elastycznością w działaniu.

Michał Wojtków, Dyrektor IT, Park of Poland

Współpraca z LSI Software

Poza aplikacją Ankiety w kompleksie Park of Poland wdrożony został system POSitive SPA do zarządzania tą częścią obiektu. Pozwala on na łatwe zarządzanie rezerwacjami zabiegów (w tym potwierdzanie umówionych wizyt czy automatyczne przypomnienia dla Gości), jak również na wysyłanie spersonalizowanych newsletterów czy prowadzenie ewidencji i raportów ze sprzedaży usług czy kosmetyków. POSitive SPA to bogata baza danych o strefie SPA oraz najwyższy poziom obsługi Gości.

Podsumowanie

18 basenów, 32 zjeżdżalnie w tym jedna z najdłuższych zjeżdżalni w Europie. Surf Air Machine, basen z falą. 15 saun z różnych stron świata, dedykowana strefa Wellness & Spa to tylko kilka z powodów, dla których warto odwiedzić Suntago. Cieszymy się, że rozwiązania stworzone i dostarczone przez LSI Software wspierają i usprawniają codzienną pracę tego kompleksu, dzięki czemu pobyt w nim jest niezapomnianym doświadczeniem/przeżyciem.