Zaufali nam
Poprzedni
Następny
W każdym biznesie, również hotelowym, utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klienta jest jednym z kluczowych aspektów. Nie ma tu znaczenia wielkość obiektu. Jest to tak samo ważne w małych pensjonatach, jak i dużych obiektach hotelowych.
Rozwiązanie jest takie samo – odpowiedni system hotelowy, który pozwoli utrzymać najwyższą jakość obsługi Klientów, na każdym etapie ich pobytu.
Pracownicy są odpowiedzialni za wrażenia Gościa z pobytu w hotelu. Od chwili pierwszego spotkania na recepcji, przez sprzątanie pokoju i obsługę podczas wizyty w restauracji, po moment wymeldowywania. Zapewnij więc swoim pracownikom system hotelowy, który spełni ich oczekiwania, będzie intuicyjny w obsłudze i zautomatyzuje wiele czasochłonnych procesów. POSitive Hotel to właśnie taki system.
System dla hoteli wspiera pracę recepcji, personelu sprzątającego, pracowników restauracji, pracowników SPA i strefy basenowej, pracowników administracyjnych i kadry menadżerskiej.
System hotelowy POSitive Hotel jest rozwijany już od ponad 20 lat i ulepszany w oparciu o współpracę z naszymi klientami. Powiększająca się konkurencja i wielość usług nadaje rytm rozwoju oprogramowania. Cały czas udoskonalamy nasz program. Każde nowe wydanie rozszerza funkcjonalność poszczególnych modułów programu. Dbamy także o to, by wprowadzone zmiany zachowywały jego elastyczność, która umożliwia dopasowanie systemu do wymagań naszych obecnych i przyszłych klientów.
Zostaw nam swoje dane, skontaktujemy się jak najszybciej.
I pamiętaj – Twoje dane są z nami bezpieczne 🙂
LSI Software S.A.
ul. Przybyszewskiego 176/178
93-120 Łódź
Materiały do pobrania
Regulaminy
Dane kontaktowe
telefon: 42 680 80 00
infolinia: 800 811 574
e-mail: info@lsisoftware.pl
Materiały do pobrania