WEŹ UDZIAŁ W BEZPŁATNYM WEBINARZE Z EKSPERTEM
POSitive Hotel − najczęściej zadawane pytania
9 sierpnia, godz. 12:30, platforma Microsoft Teams
W każdym biznesie również hotelowym, utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klienta jest jednym z kluczowych aspektów. Nie ma tu znaczenia wielkość obiektu. Jest to tak samo ważne w małych pensjonatach, jak i dużych obiektach hotelowych.
Rozwiązanie jest takie samo – odpowiedni program hotelowy, który pozwoli utrzymać najwyższą jakość obsługi Gości, na każdym etapie ich pobytu.
Chcesz oszczędzać energię, lepiej radzić sobie z brakami kadrowymi oraz usprawnić działanie hotelu?
Zautomatyzuj wszystkie procesy: od rezerwacji przez Internet, poprzez zdalny check-in i check-out, wydanie kluczy, aż po rozliczenie pobytu i obsługę płatności.
Pracownicy są odpowiedzialni za wrażenia Gościa z pobytu w hotelu. Od chwili pierwszego spotkania na recepcji, przez sprzątanie pokoju i obsługę podczas wizyty w restauracji, po moment wymeldowania. Zapewnij więc swoim pracownikom system hotelowy, który spełni ich oczekiwania, będzie intuicyjny w obsłudze i zautomatyzuje wiele czasochłonnych procesów. POSitive Hotel to właśnie taki system.
Nasze oprogramowanie dla hoteli wspiera pracę recepcji, personelu sprzątającego, pracowników restauracji, pracowników SPA i strefy basenowej, pracowników administracyjnych i kadry menadżerskiej. Co więcej, posiada wiele opcjonalnych rozwiązań i aplikacji hotelowych, które możesz dopasować idealnie do potrzeb i specyfiki Twojego obiektu.
gastronomia
recepcja
centrum
zarządzanie
SPA & sport
gastronomia
recepcja
centrum
SPA & sport
marketing automation
zarządzanie
marketing automation
program lojalnościowy
sprzedaż internetowa
rachunkowość zarządcza PMC
samoobsługa Gości
sprzedaż internetowa
samoobsługa Gości
rachunkowość zarządcza PMC
program lojalnościowy
WEŹ UDZIAŁ W BEZPŁATNYM WEBINARZE Z EKSPERTEM
POSitive Hotel − najczęściej zadawane pytania
9 sierpnia, godz. 12:30, platforma Microsoft Teams
System hotelowy POSitive Hotel jest rozwijany już od ponad 20 lat i ulepszany na podstawie współpracy z naszymi klientami. Powiększająca się konkurencja i wielość usług nadaje rytm rozwoju oprogramowania. Cały czas udoskonalamy nasz program hotelowy. Każde nowe wydanie rozszerza funkcjonalność poszczególnych modułów programu. Dbamy także o to, by wprowadzone zmiany zachowywały jego elastyczność, która umożliwia dopasowanie systemu do wymagań naszych obecnych i przyszłych klientów. Oferujemy wsparcie przy wdrożeniu oprogramowania hotelowego oraz serwis 24/h i dedykowanego opiekuna.
Zostaw nam swoje dane, skontaktujemy się jak najszybciej.
I pamiętaj – Twoje dane są z nami bezpieczne 🙂
LSI Software S.A.
ul. Przybyszewskiego 176/178
93-120 Łódź
Materiały do pobrania
Regulaminy
Dane kontaktowe
telefon: 42 680 80 00
infolinia: 800 811 574
e-mail: info@lsisoftware.pl
Materiały do pobrania