Kompleksowy system dla 
małego hotelu
dużego hotelu
sieci hoteli

W każdym biznesie również hotelowym, utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klienta jest jednym z kluczowych aspektów. Nie ma tu znaczenia wielkość obiektu. Jest to tak samo ważne w małych pensjonatach, jak i dużych obiektach hotelowych.

Rozwiązanie jest takie samo – odpowiedni program hotelowy, który pozwoli utrzymać najwyższą jakość obsługi Gości, na każdym etapie ich pobytu.

program hotelowy

Postaw na automatyzację

Chcesz oszczędzać energię, lepiej radzić sobie z brakami kadrowymi oraz usprawnić działanie hotelu?

Zautomatyzuj wszystkie procesy: od rezerwacji przez Internet, poprzez zdalny check-in i check-out, wydanie kluczy, aż po rozliczenie pobytu i obsługę płatności.

W jakich miejscach program hotelowy usprawni obsługę Twoich Gości?

System hotelowy, który pokochają Twoi pracownicy

Pracownicy są odpowiedzialni za wrażenia Gościa z pobytu w hotelu. Od chwili pierwszego spotkania na recepcji, przez sprzątanie pokoju i obsługę podczas wizyty w restauracji, po moment wymeldowania. Zapewnij więc swoim pracownikom system hotelowy, który spełni ich oczekiwania, będzie intuicyjny w obsłudze i zautomatyzuje wiele czasochłonnych procesów. POSitive Hotel to właśnie taki system.

Nasze oprogramowanie dla hoteli wspiera pracę recepcji, personelu sprzątającego, pracowników restauracji, pracowników SPA i strefy basenowej, pracowników administracyjnych i kadry menadżerskiej. Co więcej, posiada wiele opcjonalnych rozwiązań i aplikacji hotelowych, które możesz dopasować idealnie do potrzeb i specyfiki Twojego obiektu.

Elementy systemu hotelowego POSitive Hotel

gastronomia

gastronomia

recepcja

recepcja

centrum

centrum

zarzadzanie

zarządzanie

spa_sport

SPA & sport

gastronomia

gastronomia

recepcja

recepcja

centrum

centrum

spa_sport

SPA & sport

email

marketing automation

zarzadzanie

zarządzanie

email

marketing automation

program lojalnościowy

program lojalnościowy

sprzedaz_internetowa

sprzedaż internetowa

pmc

rachunkowość zarządcza PMC

chat (1)

samoobsługa Gości

sprzedaz_internetowa

sprzedaż internetowa

chat (1)

samoobsługa Gości

pmc

rachunkowość zarządcza PMC

program lojalnościowy

program lojalnościowy

WEŹ UDZIAŁ W BEZPŁATNYM WEBINARZE Z EKSPERTEM

POSitive Hotel − najczęściej zadawane pytania

9 sierpnia, godz. 12:30, platforma Microsoft Teams

Elastyczny system hotelowy

System hotelowy POSitive Hotel jest rozwijany już od ponad 20 lat i ulepszany na podstawie współpracy z naszymi klientami. Powiększająca się konkurencja i wielość usług nadaje rytm rozwoju oprogramowania. Cały czas udoskonalamy nasz program hotelowy. Każde nowe wydanie rozszerza funkcjonalność poszczególnych modułów programu. Dbamy także o to, by wprowadzone zmiany zachowywały jego elastyczność, która umożliwia dopasowanie systemu do wymagań naszych obecnych i przyszłych klientów. Oferujemy wsparcie przy wdrożeniu oprogramowania hotelowego oraz serwis 24/h i dedykowanego opiekuna.

Opinie naszych klientów

Młyn Jacka
Młyn Jacka
Współpraca pomiędzy hotelem Młyn Jacka a LSI Software trwa od 2014 roku. W hotelu wdrożony został zintegrowany system POSitive Hotel, któy składa się z modułów: Hotel, Manager, POS, Staff Helper. Po tak długim czasie korzystania z tego produktu możemy z całą pewnością stwierdzić, że był to bardzo dobry wybór.
Blue Marine Mielno
Blue Marine Mielno
Marketing Automation świetnie się u nas sprawdza. Jesteśmy zadowoleni, ponieważ mogliśmy zbudować schematy komunikacji z Gośćmi, które bez dodatkowej pracy recepcji na czas są wysyłane do poszczególnych grup Gości.
Mandoria Miasto Przygód - Park rozrywki
Mandoria Miasto Przygód - Park rozrywki
Cieszymy się, że wybraliśmy LSI Software na kompleksowego dostawcę oprogramowania dla naszej działalności. Dzięki temu mamy partnera, który dostarcza nam rozwiązania usprawniające codzienną pracę i we współpracy, z którym możemy ciągle rozwijać nasz biznes.
Park of Poland - Suntago
Park of Poland - Suntago
Zwróciliśmy się do LSI Software, a firma zaproponowała nam autorskie rozwiązania uwzględniające nasze wszystkie potrzeby. Jednym z nich jest aplikacja Ankiety, która wspiera pracę w naszej strefie Wellness & SPA. Za jej pomocą możemy m.in. szybko i wygodnie zbierać dane Gości, a także uzyskiwać od nich niezbędne informacje czy też akceptację regulaminu.
Binkowski Resort
Binkowski Resort
Zależało nam, aby pracę całego naszego obiektu wspierał jeden system, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z LSI Software. Dzięki temu mamy pełną kontrolę zarówno nad częścią basenową, gdzie działa POSitive ESOK, jak i hotelową czy restauracyjną.
Hotel Mrągowo Resort & SPA
Hotel Mrągowo Resort & SPA
Cieszymy się, że firmy takie jak LSI Software wprowadzają na rynek rozwiązania tak usprawniające pracę. Mamy nadzieję, że nasza współpraca poszerzy się jeszcze mocniej. Z pewnością jest to firma godna polecenia zarówno niewielkim obiektom, jak i dużym hotelom.
Hotel Luxor & Atelia Centre
Hotel Luxor & Atelia Centre
Współpraca z firmą LSI Software została rozpoczęta w 2012 roku, a więc od początku działalności Hotelu Luxor & Atelia Centre w Lublinie. Podsumowując lata współpracy pragniemy wyrazić nasze zadowolenie zarówno pod względem działania samego oprogramowania jak i obsługi w zakresie serwisowania i pomocy technicznej.
Sieć restauracji i hoteli Picaro
Sieć restauracji i hoteli Picaro
Kluczowy we wspieraniu naszej działalności okazał się moduł do centralnego zarządzania siecią obiektów, dzięki któremu z jednego miejsca możemy mieć pełną kontrolę nad cenami czy stanami magazynowymi, a wszelkie zmiany, których dokonujemy w tych obszarach, są od razu widoczne we wszystkich naszych hotelach i restauracjach.
Hotel Batory
Hotel Batory
Oprogramowanie POSitive Hotel wspiera wszelkie zadania na recepcji oraz pomaga w koordynowaniu pracą całego obiektu. Dodatkowym plusem jest współpraca z systemem restauracyjnym.
Saltic Resort & SPA
Saltic Resort & SPA
Dzięki pełnej integracji programów POSitive posiadamy kompleksowe narzędzie ułatwiające planowanie, koordynację oraz analizę poszczególnych procesów. Wdrożone rozwiązanie informatyczne, połączone z systemem zamków i centralą telefoniczną usprawnia pracę we wszystkich obszarach funkcjonowania obiektu.
Apartamenty Jan Olbracht
Apartamenty Jan Olbracht
System, wszystkie aktualizacje oraz modyfikacje są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Aplikacja Hotel umożliwia płynną obsługę Gościa w pełnym zakresie − od złożenia rezerwacji po wystawienie faktury oraz generowanie zdalnych dostępów do pokojów dla Gości. Dzięki wykorzystaniu aplikacji Manager analizowanie kosztów i przychodów jest uproszczone.
Villa Cotonina
Villa Cotonina
Współpraca pomiędzy Villa Cotonica a LSI Software trwa od 2012 roku. W hotelu wdrożony został zintegrowany system POSitive Hotel, który składa się z modułów: Hotel, Manager, POS, CRM. Po tak długim czasie korzystania z tego produktu możemy stwierdzić, że system rozwija się zgodnie z naszymi oczekiwaniami.
Sierra Golf Resort
Sierra Golf Resort
Od wielu lat współpracujemy z LSI Software, które dostarczyło nam system, pozwalający na obsługę różnych obszarów − zarówno pola golfowego, gastronomii jak i części hotelowej. Tak wdrożony system poza usprawnieniem całego procesu sprzedaży i obsługi naszych Gości, dostarcza nam również dokładne raporty i analizy.

Zaufali nam

Zaufali nam

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Zostaw nam swoje dane, skontaktujemy się jak najszybciej.
I pamiętaj – Twoje dane są z nami bezpieczne 🙂

Wypróbuj POSitive Hotel u siebie!

Zależy Ci na nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu obiektem hotelowym?

Zostaw nam swoje dane
i sprawdź jak działa!