Łatwy sposób na budowanie bazy informacji o Klientach
Dowiedz się więcej

Podczas pierwszej wizyty Gościa w hotelowym SPA konieczne jest zebranie wielu informacji. Głównie są to stan zdrowia, przebyte zabiegi czy zaakceptowanie regulaminu. Skutkuje to powstawaniem wielu papierowych dokumentów, które nie tylko są kłopotliwe w użyciu, ale również kosztowne i nieekologicznie. Odpowiadając na potrzeby naszych Klientów stworzyliśmy dedykowaną aplikację na tablety. Aplikacja znacznie przyspiesza proces zbierania danych i wpływa pozytywnie na wizerunek obiektu w oczach Gościa.

Jakie funkcje zapewnia aplikacja?

  1. Umożliwia łatwe zebranie danych koniecznych do wykonania usługi.
  2. Pozwala na tworzenie i zarządzanie wyświetlaną treścią przez administratora.
  3. W aplikacji są zdefiniowane uprawnienia dla konkretnych użytkowników, dzięki czemu pracownik widzi tylko swoje ankiety.
  4. Dane mogą zostać zanonimizowane (zarówno systemowo, jak i na żądanie) oraz usunięte (np. wrażliwe dane medyczne).
  5. Szablon ankiety jest w pełni personalizowany dla obiektu.
  6. Aplikacja kontroluje uzupełnienie pól określonych jako wymagane.

W jaki sposób działa aplikacja?

Pracownik hotelowego SPA loguje się do aplikacji. Następnie podaje tablet Klientowi, który uzupełnia określone wcześniej pola (m.in. zgody marketingowe, oświadczenia, dane kontaktowe). Po uzupełnieniu ankiety zarówno Gość, jak i pracownik składają swoje podpisy. Kolejno ankieta automatycznie jest wysyłana do systemu POSitive Manager, gdzie zostaje dodana do profilu Gościa. Po określonym czasie ankieta może zostać usunięta z systemu lub na życzenie Gościa możliwa jest anonimizacja danych.

Łatwy sposób na budowanie bazy informacji o Klientach

Jakie korzyści oferuje aplikacja?

Wprowadzenie aplikacji Ankiety do obiektu zapewnia przyspieszenie procesu zbierania danych od Gości. Wpływa to pozytywnie na ich opinie o hotelu i obsłudze. Dzięki integracji z profilem Gościa dane są zbierane tylko raz, a personel ma łatwy dostęp do potrzebnych informacji. Wszystkie ankiety są odpowiednio zabezpieczone, więc nikt niepowołany nie będzie miał dostępu do informacji wrażliwych. Aplikacja wspiera promowanie ekologii, doskonale wpisując się w ten trend. Aplikacja spełnia również wytyczną IGHP dotyczącą wprowadzenia oświadczenia dla Gości o stanie ich zdrowia. Jest to obligatoryjne pod rygorem braku możliwości zakwaterowania w przypadku odmowy.

Poszukiwanie rozwiązań, które przyspieszają wiele czasochłonnych procesów, promują ekologię oraz ułatwiają Klientom korzystanie z usług dodatkowych w hotelu jest niezwykle pożądane. Wpływają pozytywnie na wizerunek obiektu, ale również znacznie ułatwiają pracę personelowi hotelu. Jesteśmy więc przekonani, że aplikacja Ankiety odpowie na Państwa oczekiwania.