Be in touch
Twój sposób na skuteczny marketing hotelu
Be in touch to nowoczesne narzędzie marketingowe dla branży hotelarskiej. Umożliwia automatyczną wysyłkę spersonalizowanych e-maili i SMS-ów do idealnie dopasowanej grupy Gości.
Docieraj do konkretnych Gości we właściwym miejscu i czasie
Wysyłaj automatycznie e-maile i SMS-y, które zachęcą Gości do odwiedzin hotelu i korzystania
z usług dodatkowych. Postaw na Be in touch i prowadź skuteczny marketing hotelu.
Ciesz się intuicyjną obsługą
W prosty i błyskawiczny sposób ustawiaj automatyczną wysyłkę e-maili i SMS-ów do dziesiątek tysięcy osób.
Określaj grupy odbiorców
Wysyłaj wiadomości do konkretnej grupy Gości z treścią dopasowaną do sytuacji, w której się znajdują.
Monitoruj wyniki
Sprawdzaj statystyki np. ilu Gości otworzyło wiadomość i obserwuj wzrost zainteresowania ofertą hotelu.
Miej szybki dostęp do programu
Nie musisz nic instalować. Wystarczy, że wpiszesz w wyszukiwarkę adres www i zalogujesz się na swoje konto.
Korzystaj z integracji z PMS
Program jest częścią POSitive Hotel. Dane Gości aktualizują się zgodnie z systemem recepcyjnym.
Twórz profesjonalne mailingi
Łatwo projektuj wiadomości w edytorze. Dodawaj zdjęcia, filmy, vouchery i zachęcaj do oferty.
Jak to działa?
Stwórz kampanię i zdefiniuj jej typ
Określ termin i sposób wysyłki (mail/SMS)
Wybierz istniejącą grupę odbiorców lub stwórz nową
Zbuduj treść wiadomości
Dodaj załączniki np. voucher
Uruchom kampanię
Przeanalizuj wyniki w raporcie
Wybieraj spośród nieograniczonej liczby scenariuszy
- Gość właśnie się zameldował? Wyślij mu wiadomość powitalną i zachęć do odwiedzin hotelowej restauracji
- Dawno nie odwiedził obiektu? Zaoferuj mu zniżkę na kolejną rezerwację
- Twórz dowolne scenariusze zgodne ze specyfiką Twojego obiektu i celem jaki chcesz osiągnąć
Personalizuj wiadomości i zwiększ ich skuteczność
- W łatwy sposób segmentuj bazę swoich odbiorców na podstawie np. wieku, płci, charakteru pobytu lub korzystaniu z usług
- Wysyłaj wiadomości dostosowane do potrzeb konkretnej grupy
- Automatycznie ustawiaj opcję, dzięki której w treści wiadomości pojawi się imię Gościa. Indywidualne podejście zachęca do skorzystania z oferty
Śledź wyniki kampanii — monitoruj, co się sprawdza
i docieraj do Gości w odpowiednim momencie
- Be in touch pozwoli Ci ulepszyć marketing w hotelu
- Dzięki dostępowi do statystyk możesz na bieżąco sprawdzać, która wiadomość, kiedy i w jakich godzinach najbardziej zaangażowała Gości
- Ustawiaj kolejne kampanie na podstawie tych danych i obserwuj jej lepsze wyniki
Korzystaj z różnych typów kampanii
Jednorazowa
np. zapis do programu lojalnościowego lub informacja o nowych zabiegach w SPA
Cykliczna
do uruchomienia przez wcześniej zdefiniowany trigger, np. wysyłka życzeń urodzinowych wraz z rabatem/voucherem na pobyt
Real-time
do uruchomienia w odpowiedzi na działanie w czasie rzeczywistym np. wysyłka wiadomości osobm, które właśnie się zameldowały
Kluczowe korzyści z automatyzacji marketingu w hotelu
- Większy zysk obiektu hotelowego
- Szybka wysyłka e-maili i SMS-ów do Gości
- Gwarancja dotarcia nawet do dziesiątek tysięcy osób
- Oszczędność czasu
- Kontrola efektywności działań w oparciu o dane
- Możliwość tworzenia estetycznych szablonów e-mail
- 3 rodzaje kampanii, które można dopasować do potrzeb hotelu
- Wzrost rezerwacji
- Testowanie skuteczności scenariuszy wiadomości
- Promocja hotelu i jego usług