Marketing Automation – efektywna komunikacja marketingowa z Gośćmi

Slider

Jak w szybki i prosty sposób wysłać wiadomość do Gości, którzy np. właśnie się zameldowali, dopiero mają zaplanowaną rezerwację, albo dawno nie odwiedzili obiektu? Pozwala na to moduł Marketing Automation.

To nowoczesne narzędzie marketingowe dla branży hotelarskiej, które umożliwia automatyczne wysyłanie spersonalizowanych kampanii mailowych i SMSowych skierowanych do konkretnej grupy Gości. Dzięki Marketing Automation można być z każdym z nich w stałym kontakcie oraz zapewniać obsługę na najwyższym poziomie np. poprzez wysyłkę wiadomości powitalnej, podziękowania za pobyt w obiekcie czy też zachętę do skorzystania ze specjalnej oferty.

Twórz lepsze wrażenia Gości

Moduł Marketing Automation jest częścią systemu POSitive Hotel. Dzięki temu jest on zintegrowany z PMS. To ogromna zaleta, ponieważ baza Gości jest łatwo dostępna – nie trzeba jej importować, ani aktualizować − dane automatycznie aktualizują się zgodnie z systemem recepcyjnym co umożliwia błyskawiczną wysyłkę wiadomości w zaledwie kilku krokach.

Zalety systemu:

tworzenie i wysyłanie spersonalizowanych newsletterów

bieżące analizowanie skuteczności działań

segmentowanie bazy swoich odbiorców na podstawie różnych czynników (np. wieku, płci, charakteru pobytu lub korzystaniu z usług dodatkowych)

komunikację różnymi kanałami np. e-mail, SMS

planowanie i wdrażanie scenariuszy automatycznych wysyłek

podgląd wyników wszystkich kampanii w raportach

Typy kampanii Marketing Automation:

  • Jednorazowa – np. zapis do programu lojalnościowego lub informacja o nowych zabiegach w SPA
  • Cykliczna – uruchamiana przez wcześniej zdefiniowany trigger, np. wysyłka życzeń urodzinowych wraz z rabatem/voucherem na pobyt lub wiadomość z informacją o nowym menu w restauracji
  • Real-time – uruchamiana w odpowiedzi na działanie w czasie rzeczywistym np. wysyłka wiadomości Gościom, którzy wyszli ze strony internetowej hotelu przed potwierdzeniem rezerwacji lub przypomnienie o tym, że nie zarezerwowali kolejnego pobytu

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Napisz do nas - skontaktujemy się z Tobą najszybciej, jak będzie to możliwe.