Największy w Europie rodzinny park rozrywki „pod dachem” otworzył swoje bramy dla odwiedzających 8 lipca. Jest to miejsce dla każdego, dla małych i dużych, bez wyjątków. Na wszystkich kolejkach i karuzelach mogą się bawić zarówno dzieci, jak i dorośli. Mandoria to miejsce, w którym bez reszty można zatracić się w zabawie i zebrać niezapomniane wspomnienia. Właśnie tam obudzisz w sobie odkrywcę i oderwiesz się od rutyny. Codzienną pracę w parku wspierają rozwiązania od LSI Software. To ahoj przygodo!
Jakie atrakcje czekają na Ciebie w Mandorii?
Karuzele, roller-coastery, rowerki wodne, zjeżdżalnie, zdalnie sterowane łódki czy olbrzymi małpi gaj. Ale Mandoria to nie tylko wesołe miasteczko – jest to prawdziwe miasto przygód z historią. Właśnie tutaj dowiesz się, dlaczego Bal Butów trwa wiecznie i jaką historię kryje Mroczny Dwór.
Oprócz tych wszystkich atrakcji weźmiesz też udział w grach zręcznościowych, odkryjesz tajemnice Mandorii, zjesz w Szybkiej Fretce czy w Tawernie Trzy Dzwony. Poznasz też mandoriańskie osobistości, które chętnie o sobie opowiedzą.
W tym portowym mieście każdy znajdzie coś dla siebie. Bo Mandoria tętni życiem i to przez cały rok. A to wszystko w Rzgowie pod Łodzią.
Renesansowe miasto, które nadąża za zmianami
W Mandorii jest wiele nowoczesnych rozwiązań, które zostały wdrożone z pomocą LSI Software.
Głównym systemem jest POSitive Hospitality, który ułatwia pracę Mandorianom i usprawnia procesy obsługi Gości. Jest to zintegrowany system aplikacji, pracujących na wspólnej bazie danych. Dzięki niemu zoptymalizowano prace wykonywane ręcznie i maksymalnie zautomatyzowano procesy.
Jedną z aplikacji wdrożonych w Mandorii jest aplikacja POSitive Manager. Umożliwia ona zarządzanie kontami użytkowników, kartoteką produktów, prowadzenie gospodarki magazynowej, fakturowanie, obsługę rejestrów kasowych, jak również posiada bogaty zestaw raportów pozwalający na szczegółowe rozliczenia pracowników oraz analizy.
Z kolei system POSitive SPA & Sport pozwala zarządzać rezerwacjami, rejestracją wizyt i usług dla Klientów. Pozwala utrzymać wysoką jakość obsługi i prowadzić przyjazną politykę sprzedaży.
Wspieramy też obsługę restauracji, znajdujących się na terenie Mandorii. System POSitive Restaurant działa na terminalu z ekranem dotykowym, a całe stanowisko sprzedażowe wyposażone jest w czytnik kart zbliżeniowych, terminal kart płatniczych, drukarkę fiskalną oraz drukarkę bonów. Dodatkowo w parku tym znajdują się dwa stanowiska mobilne wyposażone w telefon lub tablet z systemem Android z zainstalowaną aplikacją MiniPOS.
Poza wdrożeniem swoich standardowych produktów, LSI Software stworzyło aplikację dostosowaną do potrzeb Mandorii. Jest to specjalna aplikacja mobilna, dzięki której pracownicy sprawdzają przy wejściu bilety odwiedzających. Aplikacja skanuje kod QR i weryfikuje, czy bilet jest ważny.
Dzięki zastosowaniu tych rozwiązań Park Rozrywki Mandoria objęty jest jednolitym systemem informatycznym, co sprawia, że komunikacja w całym obiekcie przebiega sprawnie, a wszystkie procesy związane ze sprzedażą usług i towarów zostały zoptymalizowane.
Wszystko to, by sprostać oczekiwaniom głodnych wrażeń Odkrywcom! To jak, gotowy na przygodę życia?