Pandemia wprowadziła sporo zmian w branży. Jedną z nich jest rozwój nowych technologii w hotelach. W odwiedzanych obiektach goście chcą mieć dostęp do aplikacji i rozwiązań, które zapewniają im wygodę i pozwalają oszczędzać czas. Dzisiaj chcemy skupić się na hotelowej restauracji oraz nowoczesnych formach, w jakich można dostarczyć Gościom posiłek.
Zamawianie posiłków do pokoju nigdy nie było tak proste
Prowadząc hotelową restaurację, nie można zapomnieć, że nie każdy gość będzie mieć chęć, aby zjeść w niej posiłek. Jedną z przyczyn może być obawa przed koronawirusem. Może to skutkować mniejszą liczbą realizowanych zamówień. Daj więc możliwość wyboru i zaproponuj zamawianie posiłków do pokoju.
Aplikacja ordering zapewnia dodatkowy kanał sprzedaży, który jest niezwykle wygodny dla gości. Dzięki integracji ze stroną internetową, klient jest w stanie zamówić posiłek do pokoju, a także od razu go opłacić. Aplikacja umożliwia również zamówienie posiłku na konkretną godzinę. Klient może wyjść z hotelu i wrócić idealnie na zamówiony wcześniej obiad do swojego pokoju hotelowego. Pozwoli to zwiększyć zadowolenie Klientów, ale także ich poczucie bezpieczeństwa.
Jak to działa?
- W pokoju znajduje się informacja przygotowana przez hotel o możliwości zamawiania jedzenia do pokoju. Gość wchodzi na podaną stronę www (wpisując adres lub skanując QR kod). Może również uruchomić dedykowaną aplikację na urządzeniu mobilnym.
- Gość ma dostęp do pełnego menu (wraz ze zdjęciami i opisem potraw). Wybiera i zamawia posiłek z dostawą do pokoju (może ustawić również godzinę, na którą chce zrealizować zamówienie).
- Zamówienie wpada do systemu POS w restauracji i jest przekazywane do realizacji – wydruk na kuchni.
- Po przygotowaniu zamówienia obsługa hotelowa zanosi zamówienie do wskazanego pokoju.
- Płatność może być dokonywana przy zamawianiu (kartą kredytową lub przelewem), gotówką przy odbiorze lub dopisywana do rachunku na pokój – o sposobie rozliczenia decyduje hotel.

Korzyści dla Twojego biznesu
Aplikacja ordering wpłynie pozytywnie na ilość zamówień, dzięki zaproponowaniu rozwiązania dla osób, które nie chcą jeść posiłków w restauracji hotelowej. Ta możliwość zwiększy poczucie komfortu wszystkich gości. Zamówienia są sprawnie obsługiwane, dzięki automatycznemu przekazaniu ich od razu do kuchni, co zwiększa szybkość ich realizacji. Wszystkie te elementy budują wizerunek nowoczesnego hotelu, który stosuje nowatorskie rozwiązania, które wpływają na komfort i zadowolenie gości.
Wymagania gości stale rosną, a hotel powinien szukać nowych rozwiązań, które będą wyróżnikiem na tle konkurencji. Postaw na nowoczesne aplikacje od sprawdzonego dostawcy. Chcesz dowiedzieć się więcej? Odezwij się do nas – pomożemy Ci wybrać rozwiązania idealne dla Twojego biznesu.