Postaw na automatyzację hotelu

Chcesz zoptymalizować drastycznie rosnące koszty, zwiększyć liczbę rezerwacji i poprawić wrażenia Gości? Czas na innowacyjne rozwiązania.

Usprawnij procesy

Ulepsz wszystkie działania hotelu: przez check-in i check-out, księgowość, gastronomię aż po marketing oraz zautomatyzuj doświadczenia Gości.

Oszczędzaj czas

Technologia zajmie się wszystkimi powtarzalnymi procesami, na które do tej pory Ty i Twoi pracownicy traciliście czas.

Rozwijaj biznes

Zoptymalizuj pracę personelu, zapomnij o brakach kadrowych, udoskonal obsługę i wydajniej zarządzaj.

Automatyzacja to efektywność to optymalizacja Twojego hotelu

Automatyzacja to efektywność Twojego hotelu

Większa sprzedaż

Pozwól Gościom zamawiać usługi za pomocą paru kliknięć w aplikacji. Przyspiesz obsługę w gastronomii i realizuj więcej zamówień.

Sprawniejsza recepcja

Przyspiesz obsługę rezerwacji, wyeliminuj pomyłki i spraw by personel miał więcej czasu na trudniejsze zadania.

Samoobsługa Gości

Zapewnij Gościom wygodę – błyskawiczny check-in, check-out z dowolnego miejsca, bądź przez kiosk w recepcji.

Nowoczesna komunikacja

Zaoferuj kontakt z recepcją przez aplikację i automatycznie ślij Gościom e-maile i SMS-y. Buduj relacje i zwiększaj zaangażowanie.

Mniejsze koszty

Wydajniej zarządzaj klimatyzacją, ogrzewaniem i oświetleniem. Zapewnij komfortowe warunki i obniż koszty energii o 30%.

Łatwiejsze zarządzanie

Kontroluj aktualną sytuację hotelu z dowolnego miejsca. Zdalnie prognozuj i śledź wydajność kilku obiektów jednocześnie.

Zadbaj o przyszłość Twojego hotelu

Sprawdź, które technologiczne rozwiązania będą dla Ciebie idealne.

Większa sprzedaż

Sprawniejsza recepcja

Samoobsługa Gości

Nowoczesna komunikacja

Mniejsze koszty

Łatwiejsze zarządzanie

74% ankietowanych przyznało, że automatyzacja poprawiła wydajność personelu.

59% z nich potwierdziło, że pomogła zmniejszyć koszty o 30%.

* Dane z raportu Deloitte: Trendy Technologiczne 2022

Dla kogo?

Dla małych obiektów

Technologia pomoże Ci wygrać z większą konkurencją i zmniejszyć liczbę personelu.

Dla dużych obiektów

Rotacja i niedobory pracowników? Dzięki technologii hotel zawsze będzie sprawnie funkcjonować.

Dla sieci hoteli

Łatwiej kontroluj całą sieć obiektów za pomocą jednego systemu i miej wszystkie dane w jednym miejscu.

Dlaczego warto?

Usprawnienie procesów

Większy zysk obiektu

Oszczędność czasu personelu

Szybsza obsługa Gości

Komfort i świetne opinie Gości

Opinie naszych klientów

 Craft Beer Central Hotel Gdańsk
Craft Beer Central Hotel Gdańsk
Czytaj więcej
Dashboard umożliwia bieżące monitorowanie strategicznych wskaźników hotelowych, które ułatwiają szybkie podejmowanie decyzji optymalizujących obłożenie i przychody hotelu. W hotelarstwie prognoza zmienia się często i dynamicznie. Każda zmiana wymaga podjęcia szybkich decyzji w zakresie maksymalizacji przychodów i optymalizacji kosztów. Dane w Dashboard prezentowane są w sposób czytelny i przejrzysty, szczegółowo z podziałem na wskaźniki i segmenty. Jest to narzędzie, które oszczędza czas. Aplikacja mobilna ułatwia efektywne zarządzanie hotelem.
Mandoria Miasto Przygód - Park rozrywki
Mandoria Miasto Przygód - Park rozrywki
Czytaj więcej
Wprowadziliśmy kiosk samoobsługowy, na którym klienci mogą samodzielnie składać zamówienia, dzięki czemu nie tworzą się długie kolejki do kasy w godzinach wzmożonego ruchu. Cieszymy się, że wybraliśmy LSI Software na kompleksowego dostawcę oprogramowania dla naszej działalności.
Binkowski Resort
Binkowski Resort
Czytaj więcej
Zespół realizujący projekt wdrożenia Automatyki Hotelowej to profesjonaliści, bardzo zaangażowani – zawsze mogliśmy na nich liczyć bez względu na dzień tygodnia czy porę dnia.
Sierra Golf Resort
Sierra Golf Resort
Czytaj więcej
LSI Software wdrożyło w naszym obiekcie system Automatyki Hotelowej, m.in. czytniki kart w bungalowach, jak również na bramkach. Takie rozwiązanie przynosi oszczędności dzięki lepszej organizacji pracy, a także podnosi bezpieczeństwo całego hotelu – zarówno Gości, jak i pracowników.
Hotel Mrągowo Resort & SPA
Hotel Mrągowo Resort & SPA
Czytaj więcej
Niedawno zdecydowaliśmy się na wdrożenie nowego narzędzia Marketing Automation. Dzięki niemu możemy być w stałym kontakcie z naszymi klientami poprzez spersonalizowane newslettery, jakie wysyłamy za pośrednictwem e-mail czy wiadomości SMS. Takie zabiegi dzięki Marketing Automation planujemy wcześniej i proponujemy wyselekcjonowane oferty konkretnym grupom odbiorców.
Apartamenty Jan Olbracht
Apartamenty Jan Olbracht
Czytaj więcej
Aplikacja Hotel umożliwia płynną obsługę Gościa w pełnym zakresie – od założenia rezerwacji po wystawienie faktury oraz generowanie zdalnych dostępów do pokojów dla Gości – system bezrecepcyjny. Dzięki wykorzystaniu aplikacji Manager analizowanie kosztów i przychodów jest uproszczone i mniej czasochłonne.
Hotel Bryza Resort & SPA
Hotel Bryza Resort & SPA
Czytaj więcej
W trosce o dobrą komunikację housekeepingu zdecydowaliśmy się na aplikację mobilną Staff Helper, która pozwala na płynny przepływ informacji pomiędzy personelem. Dzięki niej możemy sprawniej rozliczać minibary, których zużycie jest automatycznie przypisywane do kont Gości, szybciej udostępniać posprzątane pokoje czy też lepiej radzić sobie ze wszelkimi usterkami.
Poprzedni
Następny

Chcesz wdrożyć inteligentne rozwiązania w Twoim obiekcie?