Postaw na automatyzację hotelu
Chcesz zoptymalizować drastycznie rosnące koszty, zwiększyć liczbę rezerwacji i poprawić wrażenia Gości? Czas na innowacyjne rozwiązania.
Usprawnij procesy
Ulepsz wszystkie działania hotelu: przez check-in i check-out, księgowość, gastronomię aż po marketing oraz zautomatyzuj doświadczenia Gości.
Oszczędzaj czas
Technologia zajmie się wszystkimi powtarzalnymi procesami, na które do tej pory Ty i Twoi pracownicy traciliście czas.
Rozwijaj biznes
Zoptymalizuj pracę personelu, zapomnij o brakach kadrowych, udoskonal obsługę i wydajniej zarządzaj.
Automatyzacja to efektywność to optymalizacja Twojego hotelu
Automatyzacja to efektywność Twojego hotelu
Większa sprzedaż
Pozwól Gościom zamawiać usługi za pomocą paru kliknięć w aplikacji. Przyspiesz obsługę w gastronomii i realizuj więcej zamówień.
Sprawniejsza recepcja
Przyspiesz obsługę rezerwacji, wyeliminuj pomyłki i spraw by personel miał więcej czasu na trudniejsze zadania.
Samoobsługa Gości
Zapewnij Gościom wygodę – błyskawiczny check-in, check-out z dowolnego miejsca, bądź przez kiosk w recepcji.
Nowoczesna komunikacja
Zaoferuj kontakt z recepcją przez aplikację i automatycznie ślij Gościom e-maile i SMS-y. Buduj relacje i zwiększaj zaangażowanie.
Mniejsze koszty
Wydajniej zarządzaj klimatyzacją, ogrzewaniem i oświetleniem. Zapewnij komfortowe warunki i obniż koszty energii o 30%.
Łatwiejsze zarządzanie
Kontroluj aktualną sytuację hotelu z dowolnego miejsca. Zdalnie prognozuj i śledź wydajność kilku obiektów jednocześnie.
Zadbaj o przyszłość Twojego hotelu
Sprawdź, które technologiczne rozwiązania będą dla Ciebie idealne.
Większa sprzedaż
- Daj Gościom możliwość wygodnego przeglądania oferty dodatkowej hotelu w aplikacji. Pozwól zamówić np. zabieg w SPA jednym kliknięciem.
- Usprawnij pracę hotelowej gastronomii dzięki aplikacjom i systemom, które przyspieszą obsługę i wyeliminują błędy w zamówieniach.
- Pozwól Gościom zamawiać posiłek do pokoju na konkretną godzinę przez stronę internetową hotelu.
Sprawniejsza recepcja
- Działaj z systemem hotelowym, który automatycznie wykona wiele działań. Sprawy by personel miał więcej czasu na profesjonalną obsługę Gości.
- Korzystaj z zalet integracji z Channel Managerem, systemami FK, systemem zamków i modułem lojalnościowym. Miej wygodny dostęp do wszystkich danych z jednego miejsca.
- Przyjmuj rezerwacje bezpośrednio przez stronę www hotelu i miej własny, dodatkowy kanał sprzedaży.
Samoobsługa Gości
- Zapewnij opcję szybkiego, samodzielnego check-in i check-out o dowolnej porze, bez kontaktu z recepcją.
- Daj Gościom wybór − meldunek bez kolejki przez kiosk samoobsługowy w obiekcie, czy przez aplikację mobilną np. z taksówki w drodze do hotelu?
- Samoobsługa to komfort przyjezdnych, odciążona recepcja i jej mniejsza obsada.
Nowoczesna komunikacja
- Niech Goście zgłaszają swoje prośby w aplikacji mobilnej za pomocą paru kliknięć np. w trakcie picia porannej kawy. Bez dzwonienia i wizyty w recepcji.
- Automatycznie wysyłaj Gościom SMS-y i e-maile − powitaj ich w hotelu lub zaoferuj zniżkę na usługę. Scenariusze wiadomości są nieograniczone i pozwalają zwiększać zysk.
- Pozostań z Gośćmi w stałym kontakcie i przekształcaj ich w stałych klientów. Skupienie się na relacji z obecnymi Gośćmi jest dużo bardziej opłacalne niż pozyskiwanie nowych.
Mniejsze koszty
- Miej pełną kontrolę nad każdym pomieszczeniem i generuj oszczędności, o których inni mogą wyłącznie pomarzyć.
- Już nigdy nie dopuścisz do sytuacji, w której klimatyzacja działa przy otwartym oknie albo kiedy wolny pokój jest niepotrzebnie ogrzewany.
- Zapewnij Gościom innowacyjną opcję sterowania światłem i klimatyzacją w pokoju. Zadbaj o ich komfort i buduj nowoczesny wizerunek hotelu.
Łatwiejsze zarządzanie
- Chcesz szybko sprawdzić aktualny przychód obiektu, prognozy na 14 dni do przodu? Zrób to przez dowolne urządzenie z dostępem do Internetu.
- Błyskawicznie przeglądaj dane z PMS i efektywniej zarządzaj z dowolnego miejsca i o każdej porze bez wizyty w hotelu i bez kontaktu z personelem.
- Dzięki automatyzacji możesz zawsze trzymać rękę na pulsie np. kiedy stoisz w korku albo jesteś w innym mieście.
74% ankietowanych przyznało, że automatyzacja poprawiła wydajność personelu.
59% z nich potwierdziło, że pomogła zmniejszyć koszty o 30%.
* Dane z raportu Deloitte: Trendy Technologiczne 2022
Dla kogo?
Dla małych obiektów
Technologia pomoże Ci wygrać z większą konkurencją i zmniejszyć liczbę personelu.
Dla dużych obiektów
Rotacja i niedobory pracowników? Dzięki technologii hotel zawsze będzie sprawnie funkcjonować.
Dla sieci hoteli
Łatwiej kontroluj całą sieć obiektów za pomocą jednego systemu i miej wszystkie dane w jednym miejscu.
Dlaczego warto?
Usprawnienie procesów
Większy zysk obiektu
Oszczędność czasu personelu
Szybsza obsługa Gości
Komfort i świetne opinie Gości
Opinie naszych klientów
Pamiętaj – Twoje dane są z nami bezpieczne