Program do obsługi parkingu w hotelu – zadbaj o komfort Gości
Dowiedz się więcej

W trosce o zadowolenie Gości z pobytu należy zadbać o to, aby zawsze spotykali się z profesjonalną obsługą i komfortem. Jednym z aspektów, o którym nie można zapomnieć, jest zapewnienie im wygodnego parkingu hotelowego. Oprogramowanie POSitive Hotel posiada funkcjonalność, która w tym pomoże – mowa o integracji z systemem parkingowym. Dlaczego warto postawić na to rozwiązanie? Zapraszamy do lektury artykułu! 

Już czas na automatyzację parkingu hotelowego

Niezależnie od tego, czy posiadasz mały, średni lub duży parking przy hotelu, to warto zadbać, aby wjazd, wyjazd i rozliczenie opłaty za postój przebiegały w szybki i sprawny sposób. Wiele obiektów korzysta z klasycznego rozwiązania, jakim jest tzw. budka parkingowa, w której przebywa pracownik wydaje bilety postojowe, pobiera opłaty oraz otwiera i zamyka szlaban. Nie jest to jednak najlepsza opcja. Dlaczego? 

Po pierwsze, budka parkingowa nie jest korzystna pod względem wizerunkowym – świadczy o braku nowoczesnych rozwiązań w obiekcie, które Goście bardzo sobie cenią. Po drugie, w przypadku, gdy do hotelu przyjeżdża wiele osób jednocześnie (np. na konferencję), to przy wjeździe na parking tworzy się kolejka, w której trzeba czekać co już na początku obniża komfort pobytu. Wybór klasycznej budki parkingowej może zatem wpłynąć na niezadowolenie Gości czy też złą opinię w Internecie, a w efekcie − mniejszą liczbę rezerwacji w przyszłości. W związku z tym warto wprowadzić innowacyjne technologie do zarządzania parkingiem. 

Program do obsługi parkingu w hotelu

Łatwiejsze zarządzanie parkingiem z POSitive Hotel

Program do obsługi parkingu w hotelu jest zintegrowany z POSitive Hotel i posiada wiele nowoczesnych funkcji, które zapewniają komfort Gościom oraz podnoszą standard obiektu. Poniżej przedstawiamy najważniejsze z nich:

  • Minimum formalności aby Gość mógł korzystać z parkingu, wystarczy, że będzie mieć wydany klucz dostępu w postaci karty lub kodu PIN do pokoju − recepcja nie musi wykonywać żadnych dodatkowych czynności. To rozwiązanie, dzięki któremu można ograniczyć liczbę formularzy do wypełnienia przez Gościa.  
  • Szybkie metody płatności Gość może zapłacić za parking jednorazowo na koniec pobytu – właściwa kwota będzie doliczona do obciążenia pokoju. Zapewnia to wygodę i oszczędność czasu – zarówno Gości jak i personelu.  
  • Opcja samoobsługi obiekt może skorzystać z drukarki i skanera biletów oraz kas samoobsługowych, które umożliwiają Gościom wyrównanie należności za parking bez udziału recepcjonistów. To nowoczesne rozwiązanie pozwala odciążyć personel oraz skutecznie zmniejsza kolejki do recepcji.  
  • Bezpieczeństwo obiektu – system umożliwia monitorowanie wjazdów i wyjazdów oraz wgląd do historii. Dzięki temu można mieć większą kontrolę nad sytuacją na parkingu. 
  • Profesjonalna obsługa – w momencie, gdy na parkingu nie ma już wolnych miejsc, personel może poinformować o tym Gościa przed wjazdem. Dzięki temu można uniknąć frustrującej dla klienta sytuacji, w której bezskutecznie próbuje zaparkować. Co więcej, kamera wideo do zaczytywania rejestracji pozwala na wjazd Gościom z zarezerwowanym pokojem jeszcze przed wizytą w recepcji.  To opcje, które podnoszą prestiż obiektu i pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji. 
  • Innowacyjne zarządzanie miejscami postojowymi – w dużych obiektach z rozbudowanym parkingiem można sterować ruchem i rozkładem miejsc poprzez blokowanie i otwieranie poszczególnych szlabanów. Istnieje opcja, aby np. zamknąć daną część parkingu, która jest zarezerwowana dla Gości specjalnych. Dzięki temu obiekt może zapewnić 100% komfortu i obsługę na najwyższym poziomie.

Pełna kontrola i zadowolenie Gości

Program do obsługi parkingu od POSitive Hotel zapewnia lepszą organizację pracy obiektu, oszczędność czasu personelu oraz komfort i zadowolenie Gości. Przekłada się to na satysfakcję z pobytu, dobre opinie w Internecie oraz zwiększa zysk hotelu. Pozwala on również zmniejszyć nadużycia ze strony Gości – dzięki programowi można mieć nad większą kontrolę nad parkingiem i łatwiej zarządzać wszelkimi procesami, z którymi jest on związany. Masz pytania? Chcesz wiedzieć więcej na temat systemu do obsługi parkingu w hotelu? Zapraszamy do kontaktu!