Przekształć każdego Gościa w stałego klienta

Slider

Zapewniasz atrakcyjną ofertę, a mimo to Goście nie rezerwują ponownie pobytu w Twoim obiekcie?
Zastanawiasz się jak ich zachęcić, aby korzystali wyłącznie z Twoich usług?
Pomoże w tym program lojalnościowy dla hotelu. Dzięki temu rozwiązaniu wygrasz z konkurencją, a Twój obiekt stanie się dla Gości numerem jeden.

Jak to działa? Posiadając program lojalnościowy w hotelu naliczasz Gościom punkty i przyznajesz rabaty na karcie lojalnościowej na określonych przez Ciebie warunkach. W zależności od potrzeb możesz je dawać w zamian za rezerwację pobytu, zakupy czy też usługi dodatkowe. To korzyść zarówno dla Gości, którzy uwielbiają dostawać zniżki jak i dla hotelu – jest to doskonała zachęta do korzystania z jego usług (w tym dodatkowych). 

Program lojalnościowy od POSitive Hotel dzięki swojej elastyczności będzie idealnie dostosowany do Twojego obiektu. 

Stosuj różne scenariusze, aby przyciągać do obiektu nowych i byłych Gości.
Do wyboru masz 3 typy kart lojalnościowych: 

np. Goście posiadający kartę brązową otrzymują rabat 10% na wizytę w SPA, z kartą srebrną rabat 20%, a z kartą złotą rabat 40%

np. Gość może uzbierać 500 punktów i wymienić je na 500 zł na kolejny nocleg w hotelu

np. za każde 100 zł Gość może uzyskać rabat 10% na śniadanie oraz 5 punktów do wymiany w SPA

Szybkość i wygoda. Program lojalnościowy pozwala w szybki, wygodny sposób wydawać karty Gościom. Co więcej, intuicyjny interfejs programu powoduje, że personel z łatwością może wykonywać wszelkie operacje na kartach – również te, które uwzględniają konfigurację dostępnych dodatków dla danej karty. Pracownik może np. definiować rabat lub liczbę punktów, które Gość uzyska dla danej usługi lub produktu, promocje specjalne czy też przenosić punkty na inną kartę Gościa. 

Zalety systemu:

zwiększenie zysków hotelu – gwarantują to nowi i powracający Goście

satysfakcja Gości z pobytu dzięki uzyskanym zniżkom i punktom

efektywna promocja − zadowoleni Goście będą polecać znajomym Twój obiekt

oszczędność czasu – nabijanie punktów i rabatów przebiega w sposób zautomatyzowany

parametry i opcje idealnie dostosowane do potrzeb obiektu

różnorodne scenariusze przyznawania rabatów i punktów zgodne ze specyfiką hotelu

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Napisz do nas - skontaktujemy się z Tobą najszybciej, jak będzie to możliwe.

Wypróbuj POSitive Hotel u siebie!

Zależy Ci na nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu obiektem hotelowym?

Zostaw nam swoje dane
i sprawdź jak działa!