Rabatową
definiuj kilka typów kart lojalnościowych z odmiennymi rabatami według wartości rachunku, produktu czy też promocji
przypisuj stałe lub czasowe rabaty dla wszystkich Gości posiadających dany typ karty
ustawiaj górny limit rabatów
np. Goście posiadający kartę brązową otrzymują rabat 10% na wizytę w SPA, z kartą srebrną rabat 20%, a z kartą złotą rabat 40%
Punktową
definiuj kilka typów kart lojalnościowych z odmiennymi sposobami przeliczania punktów na rabaty kwotowe (od Ciebie zależy dana ilość punktów za daną kwotę)
ustawiaj karty, na których punkty będą się naliczać od wartości rachunku lub od ceny produktu
ustalaj górny limit punktów możliwych do zebrania przez Gości
np. Gość może uzbierać 500 punktów i wymienić je na 500 zł na kolejny nocleg w hotelu
Rabatowo-punktową
korzystaj ze wszystkich cech i funkcji kart rabatowej i punktowej
pozwól Gościom korzystać z rabatów i jednocześnie umożliw im zbieranie punktów
np. za każde 100 zł Gość może uzyskać rabat 10% na śniadanie oraz 5 punktów do wymiany w SPA