Program recepcyjny dla hoteli

Szybka, sprawna i kompleksowa obsługa Twojego Gościa już od wejścia

Systemy rezerwacyjne w hotelarstwie

Recepcja to miejsce, do którego w pierwszej kolejności udaje się Gość po przybyciu do obiektu i szuka pomocy w razie jakichkolwiek problemów. Z tego też powodu recepcja w Twoim hotelu powinna być na najwyższym poziomie.

To gwarantuje Ci wysoką jakość obsługi oraz dobre opinie wśród Gości. POSitive Hotel pomoże Ci te dwie rzeczy uzyskać. Jest to system, który doskonale sprawdzi się w każdej sytuacji. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem hotelu, pensjonatu, motelu lub ośrodka wypoczynkowego – nasze programy recepcyjne to doskonałe narzędzie pracy. Moduł recepcyjny współpracuje z pozostałymi programami z rodziny POSitive, dzięki czemu wszystkie informacje o Kliencie są w jednym miejscu. Ponadto takie rozwiązania jak kiosk samoobsługowy czy EKM usprawniają pracę całego obiektu. Kompleksowość systemu pozwala na rozszerzanie oferty nie tylko o usługi hotelowe, ale też gastronomiczne czy rekreacyjne.

Zalety systemu POSitive Hotel:

kompleksowa obsługa rezerwacji

kompleksowa obsługa rezerwacji

szczegółowe informacje o Gościach hotelowych

szczegółowe informacje o Gościach hotelowych

profesjonalna obsługa i rozliczanie Klientów

profesjonalna obsługa i rozliczanie Klientów

zarządzanie ceną i polityką sprzedaży

zarządzanie ceną i polityką sprzedaży

kontrola pracowników

kontrola pracowników

analiza dokumentów i rozliczeń

analiza dokumentów i rozliczeń

zarządzanie działalnością operacyjną hotelu

zarządzanie działalnością operacyjną hotelu

tworzenie raportów i zestawień

tworzenie raportów i zestawień

Usprawnij proces zakwaterowania Gości z Elektroniczną Kartą Meldunkową!

Elektroniczna Karta Meldunkowa to aplikacja mobilna, która ma ułatwić i przyspieszyć proces zakwaterowania Gości. Produkt został zaprojektowany, żeby pomóc hotelarzom dostosować się do wymogów rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), które zaczęło obowiązywać od 25 maja 2018 roku na terenie UE. RODO wymaga od hotelarzy m.in.:

  • informowania Gości o tym kto, gdzie i w jakim celu będzie wykorzystywał ich dane osobowe
  • posiadania zgód Gościa na przetwarzanie tych danych

Działanie Elektronicznej Karty Meldunkowej:

  • Recepcjonista przesyła dane do EKM bezpośrednio z okna rezerwacji (PMS) lub odszukuje rezerwację na tablecie
  • Gość zaznacza odpowiednie zgody i za pomocą rysika potwierdza je podpisem
  • Dane Gościa wraz ze zgodami zostają zapisane w systemie hotelowym (PMS)
  • Osoby uprawnione zyskują dostęp do danych

Aplikacja usprawnia proces zakwaterowania Gości przy zachowaniu wymogów RODO, a także zapewnia całkowite bezpieczeństwo przechowywanych danych. 

Slide 1

Napisz do nas - skontaktujemy się z Tobą najszybciej, jak będzie to możliwe.

Wypróbuj POSitive Hotel u siebie!

Zależy Ci na nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu obiektem hotelowym?

Zostaw nam swoje dane
i sprawdź jak działa!