Szukaj
Close this search box.
Program recepcyjny dla hoteli

Szybka, sprawna i kompleksowa obsługa Twojego Gościa już od wejścia

Program do obsługi recepcji hotelowej

Recepcja to miejsce, do którego w pierwszej kolejności udaje się Gość po przybyciu do obiektu i szuka pomocy w razie jakichkolwiek problemów. Z tego też powodu recepcja w Twoim hotelu powinna funkcjonować na najwyższym poziomie. Pomoże Ci w tym program do recepcji hotelowej POSitive Hotel.

Program zagwarantuje Ci wysoką jakość obsługi oraz dobre opinie wśród Gości. Jest to system, który doskonale sprawdzi się w każdej sytuacji. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem hotelu, pensjonatu, motelu lub ośrodka wypoczynkowego – nasz program do obsługi recepcji to doskonałe narzędzie pracy.

Moduł recepcyjny współpracuje z pozostałymi programami z rodziny POSitive, dzięki czemu wszystkie informacje o Gościach są w jednym miejscu. Ponadto takie rozwiązania jak kiosk samoobsługowy, Elektroniczna Karta Meldunkowa czy też aplikacje hotelowe usprawniają pracę całego obiektu.

Kompleksowość systemu pozwala na rozszerzanie oferty nie tylko o usługi dodatkowe, ale też gastronomiczne czy rekreacyjne.

Zalety systemu POSitive Hotel:

kompleksowa obsługa rezerwacji

kompleksowa obsługa rezerwacji

szczegółowe informacje o Gościach hotelowych

szczegółowe informacje o Gościach hotelowych

profesjonalna obsługa i rozliczanie Klientów

profesjonalna obsługa i rozliczanie Klientów

zarządzanie ceną i polityką sprzedaży

zarządzanie ceną i polityką sprzedaży

kontrola pracowników

kontrola pracowników

analiza dokumentów i rozliczeń

analiza dokumentów i rozliczeń

zarządzanie działalnością operacyjną hotelu

zarządzanie działalnością operacyjną hotelu

tworzenie raportów i zestawień

tworzenie raportów i zestawień

Usprawnij proces zakwaterowania Gości z Elektroniczną Kartą Meldunkową!

Elektroniczna Karta Meldunkowa to aplikacja mobilna, która ma ułatwić i przyspieszyć proces zakwaterowania Gości. Produkt został zaprojektowany, żeby pomóc hotelarzom dostosować się do wymogów rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), które zaczęło obowiązywać od 25 maja 2018 roku na terenie UE. RODO wymaga od hotelarzy m.in.:

  • informowania Gości o tym kto, gdzie i w jakim celu będzie wykorzystywał ich dane osobowe
  • posiadania zgód Gościa na przetwarzanie tych danych

Działanie Elektronicznej Karty Meldunkowej:

  • Recepcjonista przesyła dane do EKM bezpośrednio z okna rezerwacji (PMS) lub odszukuje rezerwację na tablecie
  • Gość zaznacza odpowiednie zgody i za pomocą rysika potwierdza je podpisem
  • Dane Gościa wraz ze zgodami zostają zapisane w systemie hotelowym (PMS)
  • Osoby uprawnione zyskują dostęp do danych

Aplikacja usprawnia proces zakwaterowania Gości przy zachowaniu wymogów RODO, a także zapewnia całkowite bezpieczeństwo przechowywanych danych. 

Slide 1

Napisz do nas - skontaktujemy się z Tobą najszybciej, jak będzie to możliwe.

Wypróbuj POSitive Hotel u siebie!

Zależy Ci na nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu obiektem hotelowym?

Zostaw nam swoje dane
i sprawdź jak działa!