nowy standard komunikacji z Gośćmi
Dzięki Roomio Twój hotel stanie się miejscem idealnie dopasowanym do potrzeb każdego Gościa.
Roomio to nowoczesna aplikacja, dostępna na dowolnym urządzeniu mobilnym, która pozwala na interaktywną komunikację Gościa z personelem.
Ponad 4,9 miliarda ludzi na świecie korzysta z internetu, z czego aż ponad 92% na urządzeniach mobilnych. Wykorzystaj ten fakt i podnieś standard obsługi, a także zapewnij niezapomniane wrażenia z pobytu.

Funkcje aplikacji Roomio
Check-in i check-out bez konieczności kontaktu z recepcją
Zgłoszenia np. posprzątać pokój, nie przeszkadzać
Rezerwacja usług dodatkowych lub kolejnych pobytów
Podgląd historii wiadomości pomiędzy Gościem a obsługą
Ankiety do Gości po wymeldowaniu i dostęp do ich statystyk
Roomio - jedna aplikacja, wiele korzyści

Wszystko w jednym miejscu
Integracja z systemem recepcyjnym sprawia, że powiadomienia o nowej wiadomości od Gościa pokazują się bezpośrednio w PMS. Recepcjonista nie musi więc sprawdzać innych ekranów, aby być na bieżąco, a Gość otrzymuje odpowiedź na swoją wiadomość w najkrótszym możliwym czasie.
Spersonalizowana komunikacja
Komunikator w aplikacji pozwala na porozumiewanie się Gościa z obsługą hotelu od momentu złożenia rezerwacji, przez cały pobyt, a nawet po wymeldowaniu się. Historia konwersacji jest archiwizowana.
Łatwość obsługi
Przejrzysty i intuicyjny interfejs aplikacji zachęca do korzystania z usług dodatkowych, co przełoży się na większy zysk hotelu.
Dostępność dla wszystkich
Nie ma konieczności instalowania aplikacji, dzięki temu Gość może od razu korzystać ze wszystkich funkcji bezpośrednio z poziomu przeglądarki (link otrzymuje SMS-em podczas składania rezerwacji).

Dlaczego warto postawić na Roomio?
Oszczędność czasu Gości i personelu
nie trzeba stać w kolejce do recepcji czy hotelowej gastronomii
Bez barier w komunikacji
aplikacja w języku polskim i angielskim ułatwi komunikację i prezentację oferty Gościom z zagranicy

Poprawa komfortu pobytu
planowanie wypoczynku prosto z łóżka hotelowego lub leżaka (np. zamówienie posiłku czy rezerwacja masażu)
Nowoczesny wizerunek hotelu
profesjonalna obsługa przez aplikację pozwala wyróżnić się spośród konkurencji i zdobyć więcej pozytywnych opinii Gości