Roomio -
nowy standard komunikacji z Gośćmi
Dowiedz się więcej

Dzięki Roomio Twój hotel stanie się miejscem idealnie dopasowanym do potrzeb każdego Gościa.

Roomio to nowoczesna aplikacja, dostępna na dowolnym urządzeniu mobilnym, która pozwala na interaktywną komunikację Gościa z personelem. 

Ponad 4,9 miliarda ludzi na świecie korzysta z internetu, z czego aż ponad 92% na urządzeniach mobilnych. Wykorzystaj ten fakt i podnieś standard obsługi, a także zapewnij niezapomniane wrażenia z pobytu.

Funkcje aplikacji Roomio

Check-in i check-out bez konieczności kontaktu z recepcją

Zgłoszenia np. posprzątać pokój, nie przeszkadzać

Rezerwacja usług dodatkowych lub kolejnych pobytów

Podgląd historii wiadomości pomiędzy Gościem a obsługą

Ankiety do Gości po wymeldowaniu i dostęp do ich statystyk

Roomio - jedna aplikacja, wiele korzyści

Wszystko w jednym miejscu

Integracja z systemem recepcyjnym sprawia, że powiadomienia o nowej wiadomości od Gościa pokazują się bezpośrednio w PMS. Recepcjonista nie musi więc sprawdzać innych ekranów, aby być na bieżąco, a Gość otrzymuje odpowiedź na swoją wiadomość w najkrótszym możliwym czasie.

Spersonalizowana komunikacja

Komunikator w aplikacji pozwala na porozumiewanie się Gościa z obsługą hotelu od momentu złożenia rezerwacji, przez cały pobyt, a nawet po wymeldowaniu się. Historia konwersacji jest archiwizowana.

Łatwość obsługi

Przejrzysty i intuicyjny interfejs aplikacji zachęca do korzystania z usług dodatkowych, co przełoży się na większy zysk hotelu.

Dostępność dla wszystkich

Nie ma konieczności instalowania aplikacji, dzięki temu Gość może od razu korzystać ze wszystkich funkcji bezpośrednio z poziomu przeglądarki (link otrzymuje SMS-em podczas składania rezerwacji).

Dlaczego warto postawić na Roomio?

Oszczędność czasu Gości i personelu

nie trzeba stać w kolejce do recepcji czy hotelowej gastronomii

Bez barier w komunikacji

aplikacja w języku polskim i angielskim ułatwi komunikację i prezentację oferty Gościom z zagranicy

Poprawa komfortu pobytu

planowanie wypoczynku prosto z łóżka hotelowego lub leżaka (np. zamówienie posiłku czy rezerwacja masażu)

Nowoczesny wizerunek hotelu

profesjonalna obsługa przez aplikację pozwala wyróżnić się spośród konkurencji i zdobyć więcej pozytywnych opinii Gości

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Napisz do nas - skontaktujemy się z Tobą najszybciej, jak będzie to możliwe.