Sprawdź co nowego w systemie POSitive Hotel
Dowiedz się więcej

Cieszymy się, że już oficjalnie możemy potwierdzić jakie zmiany wprowadziliśmy do systemu POSitive Hotel. W najnowszej wersji 2022.1 skoncentrowaliśmy się przede wszystkim na zmianie wyglądu jak i rozwinięciu funkcjonalności w systemie POS obsługującym część restauracyjną, a także rozbudowie i usprawnieniach w systemie lojalnościowym oraz kolejnych integracjach, m.in. z kioskiem gastronomicznym.

POS restauracyjny z nowym wyglądem

Stanowisko sprzedażowe w restauracji hotelowej będzie prezentować się teraz zupełnie inaczej. POS restauracyjny zyskał nowy, odświeżony layout, ale z zachowaniem funkcjonalności i układu z poprzednich, dobrze już znanych wersji. Nie trzeba się więc obawiać, że praca na tym systemie stanie się nagle trudniejsza i trzeba będzie się go uczyć na nowo. Co więcej, w nowej wersji tego modułu dodaliśmy możliwość generowania strat bezpośrednio w aplikacji POS, a wszystkie straty wygenerowane w ten sposób będą się automatycznie pojawiać w aplikacji Manager. Koniec z kartkami „strata” i ręcznym wpisywaniu pozycji. Od teraz wystarczy uruchomić opcję generuj stratę i nabić odpowiednie pozycje – w taki sam sposób jak zwykłe zamówienie. Prosto i przyjemnie.

Postaw na samoobsługę!

Kiosk to w pełni funkcjonalne stanowisko sprzedażowe pozwalające na samodzielne składanie zamówień w restauracji oraz dokonywanie płatności bezpośrednio na urządzeniu. Rozwiązanie spopularyzowane przez sieć fast food, z powodzeniem sprawdza się również w innego rodzaju obiektach. Od najnowszej wersji systemu kiosk działający w restauracji hotelowej zintegrowany będzie z systemem hotelowym – menu, które ma być wyświetlane na kiosku ustawia się w aplikacji manager i może ono być zupełnie inne niż to dostępne na stanowisku sprzedażowym POS. Co więcej, kiosk może działać z systemem monitorów kuchennych KDS oraz KDS Order Number, tworząc w pełni samoobsługowe stanowisko do zamawiania posiłków. Kiosk to również doskonała powierzchnia reklamowa – kiedy nie jest używany przez Gości może wyświetlać aktualne promocje czy oferty specjalne.

Zmiany w systemie lojalnościowym

Najwięcej zmian w systemie lojalnościowym pojawiło się w poprzedniej wersji systemu (2021.2), która dostępna była od listopada 2021 roku. To właśnie wtedy dodane zostały takie funkcjonalności jak: możliwość definiowania promocji specjalnych czy warunków naliczania rabatów, możliwość zmiany rodzaju karty czy jej dezaktywacji, a także kasowanie czy reguły wykorzystywania punktów lojalnościowych. W najnowszej wersji rozbudowaliśmy możliwość spalania tych punktów w równomierny sposób dla całego dokumentu. Drugą istotną funkcją, która jest dostępna od najnowszej wersji jest możliwość wykluczenia opcji nabijania punktów lojalnościowych dla wybranych form płatności (np. rachunków niepłatnych). Dzięki temu unikniemy naliczenia punktów na kartę lojalnościową w sytuacji, gdy Gość płaci za pobyt voucherem podarunkowym lub gdy kasjer zamyka rachunek restauracyjny bez pobierania płatności od Gościa (np. jako uznanie reklamacji). O tym jak działa i dlaczego warto mieć w hotelu system lojalnościowy warto przeczytać więcej w artykule Program lojalnościowy w Twoim hotelu.

Pozostałe nowości

Przy każdej wersji pojawia się szereg mniejszych funkcjonalności i usprawnień, które w większości są odpowiedzią na potrzeby rynku oraz zapytania naszych klientów. Dlatego też od wersji 2022.1 możliwa jest integracja z Horeca Idea, LG Procentric, kolejną wagą do inwentaryzacji, a także terminalami płatniczymi. Możliwe będzie również m.in. oznaczanie rezerwacji VIP, generowanie raportu zgód marketingowych, a także przypisywanie uwag odnośnie do segmentu czy kanału pozyskania rezerwacji do słownika i wyświetlanie tych uwag w raportach (przyjazdów, wyjazdów czy planowania posiłków).

Zachęcamy do kontaktu z działem handlowym, aby poznać jeszcze więcej szczegółów i usprawnień z najnowszej wersji oprogramowania POSitive Hotel!